Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Ekosystem jest jednym z filarów naszej strategii” – mówi dla IT Reseller TV Andrzej Gładki, Deputy General Manager – Northeast Europe Region w firmie Xiaomi.

Produkuje smartfony, smartwatche, opaski sportowe, inteligentne odkurzacze, oczyszczacze powietrza i… tysiące (dosłownie) innych produktów. Xiaomi jest producentem, który osiąga coraz lepsze rezultaty, zarówno w Polsce, jak i na świecie, chociaż sekretem jest nie tylko bogate portfolio. W naszym programie „Liderzy branży” opowiada o tym Andrzej Gładki, Deputy General Manager Xiaomi na region Europy Północnej i Wschodniej.

 

Xiaomi jest na polskim rynku firmą-fenomenem. Za tą marką na naszym rynku długa droga. Od producenta, którego nazwa brzmiała dziwnie i obco, do marki o potężnej społeczności fanów, którzy cenią sobie chyba nie tylko relację cena/jakość oferowanych przez Xiaomi produktów. O dalszym rozwoju produktowego portfolio, o aktualnej pozycji na rynku smartfonów i planach na przyszłość rozmawiamy z Andrzejem Gładkim, Deputy General Managerem Xiaomi na region Europy Północnej i Wschodniej.

 

 

  • Nagroda IT Champion 2021 w kategorii “Mobile” dla Xiaomi Technology Poland nie powinna zaskakiwać nikogo. Rewelacyjne rezultaty sprzedaży, bardzo ceniony przez użytkowników sprzęt na każdej właściwie półce cenowej i potężna baza fanów marki.
  • Nagroda IT Champion 2021 “Innowacje” także trafiła do Xiaomi. Firma stale rozwija swoje portfolio i coraz częsciej pojawiają się w nim produkty wyjątkowo oryginalne np. posiadający drugi, pomocniczy ekran Mi 11 Ultra.
  • Rozwiązania IoT i smart home to kategoria, której znaczenie już nie jest małe, ale z czasem będzie rosło – wraz z upowszechnianiem się tego rodzaju technologii. Nagroda w tej kategorii także trafiła do Xiaomi Technology Poland, które w ofercie ma wiele urządzeń własnego ekosystemu smart home.

 

Więcej info z gali IT Champions 2021, poniżej:

https://itreseller.pl/it-champions-2021-xiaomi/