ELKO ogłasza Silverline System – nowe podejście do obsługi klienta. Każdy etap łańcucha dostaw musi wnosić wartość dodaną.

Dystrybutorzy odkrywają swoją rolę na nowo: ELKO ogłasza Silverline System – nowe podejście do obsługi klienta. Każdy element łańcucha dostaw musi wnosić wartość dodaną. ELKO przedstawia nowy sposób obsługi dystrybucji, podkreślając wartość każdej ze świadczonych usług.

 

„Wszyscy walczymy o marżę – mówi Olha Lizurej, Dyrektor Zarządzająca ELKO Polska. Każdy etap łańcucha dostaw, powinien wnosić nową wartość – dodaje. Trzymając się tych postanowień, wszyscy partnerzy jednocześnie stawiają sobie za cel jak najszybsze dostarczenie produktu do klienta końcowego. Pokazuje to, że przyśpieszenie tego procesu jest wykonalne bez konieczności wyłączenia któregoś z jego uczestników, jak sądziliśmy przed laty. Wszystko jest możliwe dzięki rozwojowi nowych usług i bardziej przemyślanych metod operacyjnych.”

 

Przykładowo, większość klientów ELKO nie musi już wykonywać klasycznych inwentaryzacji. Zamiast tego, korzysta z wirtualnych integracji stanu magazynowego ELKO poprzez CSV lub zaawansowane integracje API z danymi aktualizowanymi w czasie rzeczywistym. Bezpośrednie dostawy B2C do punktów DPD Pickup stanowią dla nas kolejny, istotny w naszym planie krok. Zredukowana liczba przeładunków oraz brak konieczności przepakowania po stronie klienta, a co za tym idzie szybszy czas dostawy, to tylko niektóre z zalet usługi.

 

Na rynku spotkać się można ze stereotypowym założeniem, że dystrybutor odpowiada za zmniejszenie zysku, lecz kalkulacje wykonane przez ELKO wskazują inaczej – serwisy dystrybucyjne mogą pomóc klientom zaoszczędzić. W tym celu firma oferuje szereg usprawnień: korzystne warunki finansowania, wyznaczony do obsługi indywidualny menedżer klienta, czy też nowoczesna platforma e-commerce obsługująca zamówienia 24/7, oferująca funkcje automatyzacji. Wszystko to oszczędza czas i środki, pozwala skupić partnerom się na ich działalności, a co za tym idzie, pomaga im rozwijać biznes.

 

„Zysk tkwi w szczegółach – tak można określić nasze nowe podejście w kwestii obsługi. Wartość dodana wynika z zaoszczędzonego czasu, zwiększonej wydajności, zdobytej wiedzy oraz innych korzyści. Wszystkie te wartości, można wyrazić w pieniądzu. Nasze wewnętrzne obliczenia pokazują, że przy współpracy z ELKO, oszczędności mogą sięgać nawet 5% łącznych obrotów.” – wyjaśnia Olha Lizurej.

 

Nowe podejście ELKO do usług dystrybucyjnych znane będzie na rynku jako ELKO Silverline System.

 

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.