Email Marketing ze Sztuczną Inteligencją wspierają cyfrową transformację firm na całym świeci – NetArt Group przedstawia plany na 2025 rok

nazwa.pl, marka będąca częścią NetArt Group, od lat realizuje strategię dynamicznego rozwoju nowoczesnych usług w chmurze. W ostatnim czasie do oferty spółki dołączyło rozwiązanie Email Marketing z kategorii Communications Platform as a Service (CPaaS), które wzmocniło portfolio innowacyjnych produktów, takich jak CloudHosting, usługi SaaS czy Kubernetes. Wpisuje się też ono w strategiczną wizję całego NetArt Group koncentrującą się na dostarczaniu niezawodnych i elastycznych rozwiązań IT, które wykorzystując Sztuczną Inteligencję, wspierają cyfrową transformację firm na całym świecie.

 

Kompleksowe podejście do usług w chmurze

NetArt Group, poprzez swoje marki, takie jak nazwa.pl, od lat poszerza ofertę usług opartych na chmurze obliczeniowej, zapewniając użytkownikom dostęp do nowoczesnych rozwiązań IT, które pomagają rozwijać sektor e‑commerce oraz ułatwiają zarządzanie biznesem online. Oferowane przez nazwa.pl usługi CPaaS, takie jak Email Marketing, to kolejny krok w odpowiedzi na rosnące potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstw. Dzięki nim firmy mogą jeszcze skuteczniej realizować wymianę informacji ze swoimi klientami, opierając ją na efektywnym kanale, jakim są mailingi. Możliwość integracji AI z oferowanymi przez nazwa.pl usługami SaaS i CPaaS otwiera przed przedsiębiorcami nowe możliwości, które z pewnością znacząco wpłyną na ich konkurencyjność na rynku.

– Naszym priorytetem jest dostarczanie Klientom usług, które odpowiadają na wyzwania współczesnego biznesu. Rozwiązania CPaaS, wykorzystujące Sztuczną Inteligencję, doskonale uzupełniają nasze dotychczasowe produkty, takie jak hosting, usługi SaaS czy Kubernetes, stanowiąc solidne wsparcie w budowaniu cyfrowej przewagi – mówi Krzysztof Cebrat, Prezes nazwa.pl.

 

Wprowadzenie usług CPaaS to naturalne rozwinięcie zapowiadanej na początku 2024 roku strategii NetArt Group. Rozwiązania, takie jak SaaS, Kubernetes oraz nowe technologie wspierające rozwój firm w sieci, pokazują, że oferta NetArt Group wyprzedza potrzeby Klientów poprzez dostarczanie im produktów przyszłości już dziś, a także wspieranie rozwoju e‑commerce na każdym etapie działalności.

 

Rok 2025 oparty na innowacjach

W 2025 roku, poprzez swoje marki, NetArt Group planuje dalszy rozwój usług chmurowych, koncentrując się na rozszerzaniu oferty CPaaS i innowacjach w AI. W planach jest także zacieśnienie współpracy z przedstawicielami wszystkich branż działających w sieci, dla których liczy się skuteczność w dostarczaniu informacji do swoich klientów. Rozwój platform SaaS i dostosowanie oferty do potrzeb wymagających użytkowników z pewnością umocni pozycję całej grupy w sektorze dostawców nowoczesnych usług w chmurze.