Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Empik chce być konkurentem dla Spotify i Apple Music. Serwis Empik Music jest już dostępny na Androidzie i iOS. Znamy ceny.

Rynek streamingu audio to całkiem atrakcyjny tort, a Empik chce wykroić dla siebie kawałek. Firma rzuca rękawicę takim gigantom jak Spotify czy Apple, uruchamiając usługę Empik Music. 

Czym Empik Music może kusić polskiego użytkownika? Przede wszystkim integracją z innymi usługami firmy, a więc programem lojalnościowym i zakupami online. Samo odtwarzanie muzyki nie będzie różniło się specjalnie np. od Apple Music. Mamy mieć do dyspozycji szeroką bibliotekę w zamian za abonament. To zwykle właśnie mnogość utworów decyduje o powodzeniu platformy. Jeśli tak będzie i tym razem, to Empik zaliczył raczej przeciętny start, mając na liście swojej usługi muzycznej około 800 000 utworów. Z całą pewnością na tle zagranicznych usług Empik Music może lepiej wypadać w kategorii polskiej muzyki.

Aplikacja jest dostępna na Androida oraz iOS, chociaż docelowo ma pojawić się jeszcze, podobnie jak ma to miejsce w przypadku Spotify, w formie przeglądarkowej oraz na SmartTV. Za jeden miesiąc zapłacimy 19,99 zł, za 3 miesiące 59,97 zł, za 6 miesięcy 104,99 zł, a za cały rok 199,99 zł. Czy to wystarczy na tak silną konkurencję?

https://itreseller.pl/itrnewpolskadolinacyfrowa-microsoft-zainwestuje-kolosalna-kwote-1-miliarda-dolarow-w-polsce-rozwoj-chmury-krajowej-wlasnie-zyskal-potezny-naped/