Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Empik Go będzie wspierane przez AI. Pomoże personalizować rekomendacje dla użytkowników

Grupa Empik inwestuje w sztuczną inteligencję, aby stworzyć dynamiczny system rekomendacji treści cyfrowych, który będzie się aktualizował kilka razy dziennie. Projekt otrzymał blisko 2 mln złotych dofinansowania z Funduszy Europejskich.

Grupa Empik kontynuuje swoją cyfrową transformację, inwestując w innowacyjne rozwiązania technologiczne. Najnowszym projektem firmy jest stworzenie systemu opartego na sztucznej inteligencji, który zapewni użytkownikom aplikacji Empik Go spersonalizowane rekomendacje audiobooków, ebooków i podcastów.

„W aplikacji Empik Go oferujemy naszym klientom ponad 200 tys. tytułów z kilkunastu gatunków. Przy tak rozległym i różnorodnym katalogu kluczowe jest zastosowanie odpowiednich modeli rekomendacyjnych, tak aby każdy użytkownik czuł, że w aplikacji bez problemu znajdzie coś dla siebie”wyjaśnia Anna Winnicka, Senior Director of Digital Content w Grupie Empik.

Personalizowane rekomendacje będą prezentowane w formie rotatorów – banerów z selekcją tytułów, dzięki czemu każdy użytkownik zobaczy własną, dopasowaną do indywidualnych preferencji odsłonę głównego ekranu aplikacji. Co wyróżnia projekt Empik na tle konkurencji, to dynamiczna personalizacja – rekomendowane treści będą aktualizowane minimum dwa razy dziennie.

Empik zakończył już fazę badań i wdrożenia procesu onboardingu, który wypełniło niemal 350 tys. nowych klientów. Na tej podstawie zbudowano prototypy nowych form rekomendacji, bazujących na preferowanych gatunkach, autorach, wydawnictwach, a nawet ulubionych głosach lektorów. Finalizacja projektu i pełne wdrożenie w aplikacji Empik Go planowane jest na pierwszy kwartał 2026 roku.