Enfinitec, należąca do Acera spółka, działa już w ośmiu krajach
Acer informuje o założeniu nowej spółki zależnej, Enfinitec B.V., której zadaniem jest świadczenie najwyższej jakości usług posprzedażowych dla szerokiej gamy urządzeń elektronicznych. Enfinitec działa już w pełni w ośmiu krajach, rozszerzając swoje portfolio poza produkty Acer i obsługując różnorodne marki z sektora technologicznego.
Acer przez lata inwestował w centra obsługi klienta i serwis dla komputerów PC, laptopów, monitorów i projektorów. Firma dąży do dalszych usprawnień poprzez procesy automatyzacji, inspirowane sektorem motoryzacyjnym, oraz uzyskanie certyfikatów ISO. Usługi posprzedażowe firmy Acer w ostatnich latach bardzo zyskała na jakości. W 2014 roku Acer utworzył spółkę SERTEC360, oferującą naprawy różnych produktów, a następnie, zauważając potencjał posprzedażowej obsługi firm zewnętrznych, utworzył nowy podmiot zależny, Enfinitec.
Prezes Acer EMEA, Emmanuel Fromont, uważa, że Enfinitec doskonale odzwierciedla misję firmy w kierunku bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego świata poprzez wydłużanie cyklu życia produktów. Enfinitec ma być siłą napędową w sektorze usług posprzedażnych, skupiając się na zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialności. Grupa Acer planuje rozwijać Enfinitec, przekształcając ją w odrębną spółkę zależną, rozszerzając jej działalność na nowe rynki i obsługując inne sektory.
Enfinitec, jako spółka zależna, obecnie oferuje centra obsługi klienta w 22 językach, osiem punktów naprawczych w strefie EMEA z certyfikatami ISO, zakład logistyki części zamiennych we Wrocławiu, dostosowane usługi i zarządzanie odpadami oraz platformę biznesową online na Oracle Cloud zgodną z RODO UE. Enfinitec zobowiązuje się do utrzymania doskonałej jakości usług dla klientów Acer.
„Cieszymy się, że Enfinitec startuje dzisiaj. Jest teraz niezależną europejską firmą usługową zatrudniającą ponad tysiąc pracowników w ośmiu lokalizacjach w różnych krajach” – Tobi Musson, dyrektor generalny Enfinitec