eobuwie.pl wybrało Oracle Cloud, planowanie i zarządzanie zapasami w chmurze wdrożone w zaledwie 13 tygodni.
Polska sieć handlowa eobuwie.pl jest liderem sprzedaży obuwia, toreb i towarzyszących akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wraz z ekspansją firmy na nowe rynki, jej asortyment oraz zapasy magazynowe stają się coraz bardziej złożone.
Aby usprawnić i zautomatyzować procesy planowania oraz sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów, firma eobuwie.pl wybrała niedawno chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych dostarczane przez Oracle Retail. Teraz zespoły ds. zarządzania produktami firmy eobuwie.pl będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i rosnącego asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa.
„Inwestycja w rozwiązanie Oracle pozwala lepiej dostosować nasz biznes w celu zaspokojenia popytu klientów, dzięki zawsze optymalnemu asortymentowi, który jest dostępny wszędzie tam, gdzie nasi klienci zdecydują się na zakupy” – powiedział Szymon Dąbrowski, dyrektor handlowy w eobuwie.pl S.A.
„Dzięki nowej usłudze w chmurze możemy usprawnić planowanie w wielu kanałach, rynkach i segmentach klientów, aby lepiej wspierać naszą rozwijającą się działalność. Planiści mogą proaktywnie zarządzać procesami zakupowymi dzięki Oracle Retail Merchandise Financial Planning” – dodaje Wiktor Miernik-Zdanowicz, dyrektor operacyjny w eobuwie.pl. „Naszym celem jest poświęcać mniej czasu na ręczne zestawianie danych, a więcej na analizę i identyfikację możliwości polepszania rentowności biznesu”.
Firma eobuwie.pl wybrała rozwiązanie Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service działające na platformie Oracle Cloud Infrastructure ze względu na wyjątkowe możliwości planowania asortymentu powiązane z aktualnymi trendami oraz udokumentowane doświadczenie na rynku. Wdrożenie było wspierane przez należącą do sieci Oracle PartnerNetwork firmę Pronos, która wykazała się doskonałą znajomością lokalnego rynku, kompetencjami w zakresie rozwiązań Oracle i możliwościami obsługi językowej. Wykorzystując podejście lean delivery, eobuwie.pl i Pronos z powodzeniem wdrożyły nową usługę Oracle w chmurze w zaledwie 13 tygodni.
„Zespoły IT i biznesowe mogą teraz współpracować w ramach scentralizowanego procesu planowania, aby dostarczać dokładniejsze inwentaryzacje na podstawie wspólnej wersji danych. W rezultacie spodziewamy się, że nasz klient poprawi marże dzięki dokładniejszym przecenom i optymalizacji zapasów na koniec sezonu” – powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes Pronos.
„Nasze rozwiązanie SaaS zapewnia firmom handlowym – takim jak eobuwie.pl, spójną ścieżkę wdrażania najnowszych innowacji w zakresie planowania sprzedaży detalicznej” – powiedział Mike Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Oracle Retail. „Inwestując w Oracle Cloud, eobuwie.pl może lepiej skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie wykorzystując wbudowaną moc uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, aby ulepszyć sposób planowania i zarządzania swoimi produktami”.