Epson i Usain Bolt przedłużają współpracę w celu wspólnego promowania w Europie drukowania bez kartridżów.
Epson, światowy lider w dziedzinie technologii, ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii – Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridżów dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain – najszybszy człowiek świata – po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.
Do tej pory ponad 75 milionów osób w całej Europie zobaczyło Usaina w kampanii promującej EcoTank. Obejmowała ona reklamy telewizyjne, zewnętrzne, online, obecność w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych oraz akcje PR pomagając firmie Epson utrzymać pozycję czołowego światowego dostawcy drukarek z systemem stałego zasilania w atrament. Od momentu premiery w 2010, na całym świecie zostało sprzedanych ponad 70 milionów urządzeń EcoTank. Obecnie aż 8 na 10 drukarek z pojemnikami w Europie to urządzenia wyprodukowane przez Epson.
W nowej kampanii, która ruszy w tym miesiącu w Europie i Afryce, zobaczymy ośmiokrotnego złotego medalistę olimpijskiego, Usaina Bolta, w zabawnych reklamach, które będą prezentowane w punktach sprzedaży, online, w mediach społecznościowych, na bilboardach, plakatach itp. W niektórych krajach Bolt pojawi się także w kampanii telewizyjnej – jej start zaplanowano na początek 2023 r.
Usain na swój własny, wyjątkowy sposób zaprezentuje, jak używając drukarek EcoTank firmy Epson można „nalać i pobiec dalej”, drukując przez nawet trzy lata bez kartridżów i problemów oszczędzając do 90% kosztów. Zamiast kłopotliwych w użyciu materiałów eksploatacyjnych te urządzenia są wyposażone w pojemne butelki, których jeden zestaw może zastąpić nawet 66 kartridży. Dzięki temu użytkownicy domowi i pracownicy małych biur mogą cieszyć się wyjątkowo niskim kosztem wydruku strony.
„Mogłoby się wydawać, że drukarki nie są tak interesujące jak inne urządzenia, jednak Usain potrafi zaprezentować nasze oszczędne rozwiązania do drukowania w wyjątkowo zabawny, unikalny i atrakcyjny sposób” – skomentowała współpracę Ewa Pytlak, Lead Marketing Specialist w Epson Europe. „Opinie naszych klientów, a także wspaniałe rezultaty dotychczasowej współpracy potwierdzają, że Usain jest dla nas idealnym partnerem – dzięki niemu coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że drukować można bez skazywania się na ciągłą wymianę kartridżów. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy materiały, które wspólnie stworzyliśmy. Jestem przekonana, że wszystkim się spodobają”.
„Tegoroczną kampanię nakręciliśmy w Londynie w ciągu zaledwie 4 dni i chociaż oznaczało to wiele ciężkiej pracy, to w tym czasie udało mi się zrobić mnóstwo rzeczy – latałem na magicznym dywanie, wychodziłem spod kanap, ćwiczyłem jogę, gotowałem, i żonglowałem – w tym także butelkami. Wszystko niedługo zobaczycie, ale już teraz szczerze mogę powiedzieć, że drukowanie jeszcze nigdy nie było takie wesołe” – powiedział Usain Bolt.