EPSON Kick-Off 2023: „Jesteśmy pewni, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepszym okresem dla Epsona” – powiedział Robert Reszkowski, Epson

Epson Kick-Off 2023 czyli wydarzenie partnerskie firmy Epson, zgromadziło licznych gości, stanowiąc platformę do wymiany myśli dla partnerów japońskiego producenta. 

To już dziesiąta edycja spotkania partnerskiego firmy Epson. Tym razem postawiono na interesującą lokalizację – Starą Cukrownię w Żninie. W tym niecodziennym miejscu kanał partnerski Epsona miał okazję spotkać się, porozmawiać, a przy tym wymienić się doświadczeniami. Kulminacją było oczywiście wręczenie nagród dla najlepszych partnerów firmy Epson w Polsce.

Aspekt kontaktu, nawiązania relacji czy, jak przyjęło się ostatnio określać, networkingu, jest istotny dla każdego vendora opierającego się o kanał partnerski. Nie inaczej jest w przypadku firmy Epson.

„Jesteśmy pewni, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepszym okresem dla Epsona, ponieważ pojawią się nowe rozwiązania, które jeszcze lepiej trafiają w potrzeby użytkowników końcowych” – powiedział Robert Reszkowski, Business Sales Manager Epson Polska, prognozując najbliższą przyszłość rynkową – „Nie ma jednej firmy, którą chciałbym wyróżnić. Wszyscy nasi partnerzy zasłużyli na pochwałę. Oczywiście, wyniki były różne, ale nie zawsze to wyniki jest miarą zaangażowania”

Gala wręczenia nagród była okazją do wspólnego celebrowania udanego roku fiskalnego Epsona. Firma notuje bowiem świetne wyniki, także w Polsce. O podsumowaniu minionego roku rozmawialiśmy z Krzysztofem Modrzewskim pod koniec lutego ale także w najnowszym wydaniu magazynu IT Reseller.

 

Komentarz Krzysztofa Modrzewskiego, National Sales Managera Epson Polska znajdziecie tutaj:

IT RESELLER nr. 351/2023 „Wartość bezpieczeństwa jest nie do przecenienia” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory na region CEE