Epson Polska wzmacnia zespół, do polskiego oddziału dołączyli uznani na rynku eksperci

W ostatnich miesiącach w mediach, ale także rozmowach biznesowych, często padają takie hasła jak spowolnienie, cięcia, kryzys, zamykanie rynku. Faktów nie można ignorować, ale trzeba też pamiętać, że jedną z najlepszych strategii obrony (nie tylko) w biznesie jest… atak. 

Dobrym przykładem takiego podejścia na naszym lokalnym podwórku branżowym jest dynamiczny rozwój polskiego biura Epson i kolejne, w ostatnim czasie, powiększenie zespołu pracujących tam specjalistów. W ciągu ostatniego półrocza pojawiło dużo nowych twarzy, w wyniku czego skład osobowy zespołu powiększył się o 20%. Co istotne – i dobrze rokuje rozwojowi firmy w Polsce – zatrudnienie związane jest z różnymi, niezwiązanymi ze sobą segmentami produktów i usług. Nowi pracownicy to często osoby znane już Partnerom z udanej współpracy z innymi dostawcami, niemniej zdecydowanie warto ich (w kolejności alfabetycznej) przedstawić w nowej roli.

Emilia Abłażewicz dołączyła do zespołu w listopadzie na stanowisko Inside Sales Specialist w zakresie rozwiązań i urządzeń do druku w sektorze konsumenckim. Emilia stawia na długotrwałą współpracę z firmami partnerskimi oraz trwałe relacje z klientami, chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i fachową wiedzą.

Konrad Bartol, jako Account Manager Video Projectors powiększył zespół odpowiedzialny za projektory i rozwiązania do wizualizacji, w tym ofertę do kina domowego, edukacji i biznesu. Za Konradem stoi dwudziestotrzyletnie doświadczenie, przy czym przez większość czasu działał na rzecz dalekowschodnich producentów.

Drukarki etykiet i urządzenia fiskalne z logo Epson zyskały wsparcie Dariusza Czernickiego, który na stanowisko BS Technical Sales Specialist CEE trafił z Etisoft. Urządzeniami z rodziny ColorWorks i POS zajmować się będzie zarówno w ramach przed, jak i posprzedażowego wsparcia technicznego.

Michał Kolasa w roli Corporate Account Managera zajmuje się kontaktami i bieżącym wsparciem korporacyjnych i instytucjonalnych klientów końcowych, co będzie kolejnym podniesieniem jakości obsługi odbiorców z tego sektora. Można być pewnym zachowania japońskich standardów – przez kilkanaście poprzednich lat Michał pracował dla firm z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Wspieranie odbiorców produktów Epsona w jeszcze szerszym kontekście to domena Andrzeja Piekucińskiego, Service & Support Manager CEE. Obszar jego odpowiedzialności to kierowanie zespołem serwisu i wsparcie posprzedażowego w regionie. Doświadczenia Andrzeja w zakresie takich działań datuje się już od roku 1995.

Z kolei Irina Sivograkova (Sales Office Administrator) jest nieoceniona, jeżeli chodzi o zarządzanie biurem firmy, logistykę wysyłek egzemplarzy testowych i spieszenie z bieżącą pomocą członkom zespołu, tam, gdzie jest akurat potrzebna. Irina pracowała wcześniej w kijowskim biurze Epson i bardzo szybko odnalazła się w polskim zespole.

Zespół marketingu, w roli Marketing Services Specialist, zasiliła Agata Zbrożek-Kościelny. Najważniejsze zadania to wspieranie sprzedaży, współpraca z agencjami oraz koordynacja i komunikacja zaplanowanych działań. Nieocenione będzie tu jej doświadczenie zdobyte przez wiele lat pracy w marketingu na rzecz globalnych korporacji, w tym Microsoft.

Wiele wskazuje na to, że efektem takiej rozbudowy drużyny z niebieskim logo będzie zdobywanie uznania w oczach kolejnych klientów i wzmacnianie polskiego rynku IT jako całości, za co pozostaje trzymać kciuki.

 

Rok 2023 będzie rokiem pracy hybrydowej – Pierwsza konferencja HP i Poly w Warszawie za nami