Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Epson Polska wzmacnia zespół, do polskiego oddziału dołączyli uznani na rynku eksperci

W ostatnich miesiącach w mediach, ale także rozmowach biznesowych, często padają takie hasła jak spowolnienie, cięcia, kryzys, zamykanie rynku. Faktów nie można ignorować, ale trzeba też pamiętać, że jedną z najlepszych strategii obrony (nie tylko) w biznesie jest… atak. 

Dobrym przykładem takiego podejścia na naszym lokalnym podwórku branżowym jest dynamiczny rozwój polskiego biura Epson i kolejne, w ostatnim czasie, powiększenie zespołu pracujących tam specjalistów. W ciągu ostatniego półrocza pojawiło dużo nowych twarzy, w wyniku czego skład osobowy zespołu powiększył się o 20%. Co istotne – i dobrze rokuje rozwojowi firmy w Polsce – zatrudnienie związane jest z różnymi, niezwiązanymi ze sobą segmentami produktów i usług. Nowi pracownicy to często osoby znane już Partnerom z udanej współpracy z innymi dostawcami, niemniej zdecydowanie warto ich (w kolejności alfabetycznej) przedstawić w nowej roli.

Emilia Abłażewicz dołączyła do zespołu w listopadzie na stanowisko Inside Sales Specialist w zakresie rozwiązań i urządzeń do druku w sektorze konsumenckim. Emilia stawia na długotrwałą współpracę z firmami partnerskimi oraz trwałe relacje z klientami, chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i fachową wiedzą.

Konrad Bartol, jako Account Manager Video Projectors powiększył zespół odpowiedzialny za projektory i rozwiązania do wizualizacji, w tym ofertę do kina domowego, edukacji i biznesu. Za Konradem stoi dwudziestotrzyletnie doświadczenie, przy czym przez większość czasu działał na rzecz dalekowschodnich producentów.

Drukarki etykiet i urządzenia fiskalne z logo Epson zyskały wsparcie Dariusza Czernickiego, który na stanowisko BS Technical Sales Specialist CEE trafił z Etisoft. Urządzeniami z rodziny ColorWorks i POS zajmować się będzie zarówno w ramach przed, jak i posprzedażowego wsparcia technicznego.

Michał Kolasa w roli Corporate Account Managera zajmuje się kontaktami i bieżącym wsparciem korporacyjnych i instytucjonalnych klientów końcowych, co będzie kolejnym podniesieniem jakości obsługi odbiorców z tego sektora. Można być pewnym zachowania japońskich standardów – przez kilkanaście poprzednich lat Michał pracował dla firm z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Wspieranie odbiorców produktów Epsona w jeszcze szerszym kontekście to domena Andrzeja Piekucińskiego, Service & Support Manager CEE. Obszar jego odpowiedzialności to kierowanie zespołem serwisu i wsparcie posprzedażowego w regionie. Doświadczenia Andrzeja w zakresie takich działań datuje się już od roku 1995.

Z kolei Irina Sivograkova (Sales Office Administrator) jest nieoceniona, jeżeli chodzi o zarządzanie biurem firmy, logistykę wysyłek egzemplarzy testowych i spieszenie z bieżącą pomocą członkom zespołu, tam, gdzie jest akurat potrzebna. Irina pracowała wcześniej w kijowskim biurze Epson i bardzo szybko odnalazła się w polskim zespole.

Zespół marketingu, w roli Marketing Services Specialist, zasiliła Agata Zbrożek-Kościelny. Najważniejsze zadania to wspieranie sprzedaży, współpraca z agencjami oraz koordynacja i komunikacja zaplanowanych działań. Nieocenione będzie tu jej doświadczenie zdobyte przez wiele lat pracy w marketingu na rzecz globalnych korporacji, w tym Microsoft.

Wiele wskazuje na to, że efektem takiej rozbudowy drużyny z niebieskim logo będzie zdobywanie uznania w oczach kolejnych klientów i wzmacnianie polskiego rynku IT jako całości, za co pozostaje trzymać kciuki.

 

Rok 2023 będzie rokiem pracy hybrydowej – Pierwsza konferencja HP i Poly w Warszawie za nami