Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

EPSON rozszerza współpracę z firmą LetMeRepair Poland, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi serwisowej swoim klientom.

Firma Epson informuje, iż mając na względzie zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi serwisowej swoim klientom, zdecydowała się rozszerzyć współprace z firmą LetMeRepair Poland sp. z o.o., jako oficjalnym partnerem w zakresie serwisowej opieki gwarancyjnej.

 

Od 1.04.2018 r. LetMeRepair obsługiwać będzie wszystkie zgłoszenia napraw i serwisów gwarancyjnych sprzętu Epson, obsługując je zgodnie z najwyższymi standardami. Użytkownicy urządzeń Epson mogą rozwiązywać problemy ze sprzętem zarówno kontaktując się z oficjalną infolinią Epson pod nr +48 22 295 37 25 (pn.-pt. od 9.00 do 17.30), jak i dostarczać sprzęt bezpośrednio do serwisu LetMeRepair w Warszawie przy ul. Harfowej 1a.

 

Równocześnie końca dobiega współpraca z dotychczasowym partnerem serwisowym Epson – DEA Sp. z o.o. Z początkiem kwietnia wszystkimi zgłoszeniami obsługiwanymi przez DEA oraz związanymi z nimi zapytaniami klientów zarządzać będzie LetMeRepair.

O firmie LetMeRepair Poland

LetMeRepair Poland jest wiodącym dostawcą usług z zakresu obsługi klienta i obsługi posprzedażowej dla branży IT, telekomunikacyjnej i elektroniki konsumenckiej w Europie. Unikalne połączenie dużego zasięgu geograficznego, szerokiej gamy oferowanych usług oraz wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistycznej sprawiają, że LetMeRepair Poland jest cenionym przez wszystkich klientów partnerem. Firma LetMeRepair Poland będąca częścią grupy LetMeRepair powstała w 2007 roku z założeniem dostarczania usługach i rozwiązań dedykowanych dla polskiego rynku. W chwili obecnej partnerów firmy i użytkowników końcowych wspiera ponad 100 pracowników w oddziałach w Kaliszu i Warszawie oraz w rozporoszonej na terenie całego kraju sieci serwisantów.