EPSON rozszerza współpracę z firmą LetMeRepair Poland, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi serwisowej swoim klientom.

Firma Epson informuje, iż mając na względzie zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi serwisowej swoim klientom, zdecydowała się rozszerzyć współprace z firmą LetMeRepair Poland sp. z o.o., jako oficjalnym partnerem w zakresie serwisowej opieki gwarancyjnej.

 

Od 1.04.2018 r. LetMeRepair obsługiwać będzie wszystkie zgłoszenia napraw i serwisów gwarancyjnych sprzętu Epson, obsługując je zgodnie z najwyższymi standardami. Użytkownicy urządzeń Epson mogą rozwiązywać problemy ze sprzętem zarówno kontaktując się z oficjalną infolinią Epson pod nr +48 22 295 37 25 (pn.-pt. od 9.00 do 17.30), jak i dostarczać sprzęt bezpośrednio do serwisu LetMeRepair w Warszawie przy ul. Harfowej 1a.

 

Równocześnie końca dobiega współpraca z dotychczasowym partnerem serwisowym Epson – DEA Sp. z o.o. Z początkiem kwietnia wszystkimi zgłoszeniami obsługiwanymi przez DEA oraz związanymi z nimi zapytaniami klientów zarządzać będzie LetMeRepair.

O firmie LetMeRepair Poland

LetMeRepair Poland jest wiodącym dostawcą usług z zakresu obsługi klienta i obsługi posprzedażowej dla branży IT, telekomunikacyjnej i elektroniki konsumenckiej w Europie. Unikalne połączenie dużego zasięgu geograficznego, szerokiej gamy oferowanych usług oraz wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistycznej sprawiają, że LetMeRepair Poland jest cenionym przez wszystkich klientów partnerem. Firma LetMeRepair Poland będąca częścią grupy LetMeRepair powstała w 2007 roku z założeniem dostarczania usługach i rozwiązań dedykowanych dla polskiego rynku. W chwili obecnej partnerów firmy i użytkowników końcowych wspiera ponad 100 pracowników w oddziałach w Kaliszu i Warszawie oraz w rozporoszonej na terenie całego kraju sieci serwisantów.