Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Epson z rekordową sprzedażą – „Rok 2022, to czas najlepszych wyników w historii Epsona w Polsce” podkreślił Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson Polska

Ogłoszone przez IDC, InfoSource oraz FutureSource podsumowania i analizy sprzedaży na polskim rynku IT w minionym roku okazały się wyjątkowo korzystne dla firmy Epson. Co ważne, nie tylko w sektorze urządzeń drukujących, gdzie producent od lat konsekwentnie wyznacza trendy i umacnia swoją pozycję, ale także w innych obszarach, takich jak skanery i projektory.

Zgodnie z raportem IDC rok 2022, a szczególnie jego ostatni kwartał, to czas najlepszych wyników sprzedaży urządzeń atramentowych w historii Epsona w Polsce.

W czwartym kwartale 2022 firma, osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce, zarówno w ujęciu ilościowym (z udziałem 33%) jak i wartościowym (55%!). W skali całego roku dało to odpowiednio 3 miejsce (22%) ilościowo i 1 miejsce wartościowo (40%). Co więcej, w obszarze urządzeń ze stałym zasilaniem w atrament (kategorii stworzonej przez Epsona), pomimo zaciętej konkurencji, Epson jest bezapelacyjnym liderem zarówno, jeśli chodzi o ilość sprzedanych drukarek (udział 63% w 4 kw. i 54% w całym 2022 r.), jak i ich wartość (odpowiednio 68% i 57%).

 

“Rok 2022, a szczególnie jego ostatni kwartał, to czas najlepszych wyników w historii Epsona w Polsce. Choć wierzę, że niebawem uda nam się poprawić ten rezultat” – komentuje Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson.

 

Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson

 

Bardzo dobrze wygląda sytuacja w kwestii skanerów biznesowych – jak podała firma InfoSource, w obszarze skanerów konsumenckich, jak i biznesowych, Epson osiągnął pozycję nr 1 na polskim rynku w całym 2022 roku z udziałami ilościowymi na poziomie, odpowiednio 63% i 32%.

W obu przypadkach, na uwagę zasługuje dynamika wzrostu, który systematycznie się zwiększał – przykładowo w Q1 dla skanerów była to wartość zaledwie 18%, by osiągnąć blisko połowę (44%) w Q4.

Dane FutureSource potwierdzają, że także w obszarze projektorów, minione 12 miesięcy było czasem umocnienia się pozycji Epsona na prowadzeniu. Udział w tym rynku zwiększył się do 39%, zwiększając przewagę do 20 punktów procentowych nad następnym konkurentem (rok temu było to 10 p.p.).

 

 “Za Naszym sukcesem stoją 3 czynniki. Po pierwsze oparcie produktów na innowacyjnych, niedrogich w eksploatacji technologiach, takich jak 3LCD w projekcji czy Heat-Free w druku. W ślad za tym idzie marketing – zrozumiała komunikacja ich zalet, która przekonuje Klienta. I to co najważniejsze – ciężka praca Naszego zespołu sprzedaży przy współpracy z Partnerami, którzy są Naszą drogą dotarcia do odbiorcy końcowego. Ogromnie Wam za nią dziękuję!” – dodaŁ Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson.

 

Rekordowe ISE 2023! Tegoroczna najlepsza w historii.