Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ESL podsumowuje IEM Katowice 2021 i cały sezon ESL Pro Tour, w ramach którego rozegrano w sumie 25 różnych turniejów esportowych.

Mimo pandemii i rozegrania turnieju w pełni online, Intel® Extreme Masters Katowice znów zgromadził przed ekranami ogromną widownię. Same rozgrywki w CS:GO wygenerowały oglądalność na poziomie 18 295 416 godzin, a w szczytowym momencie śledziło je ponad 550 000 osób, co czyni je najchętniej oglądanymi rozgrywkami online w CS:GO, transmitowanymi na Twitchu.

 

Niespodzianek nie zabrakło także w obszarze samej rywalizacji esportowej. Mistrzowie IEM Katowice 2021 w CS:GO, StarCraft® II i WarCraft 3 nie tylko zapisali się na kartach historii esportu, ale zgarnęli także spory kawałek z puli nagród, która w ramach pierwszego sezonu ESL Pro Tour wyniosła 7 mln dolarów. IEM Katowice 2021 zakończył tym samym cykl 25 turniejów składających się na pierwszy sezon ESL Pro Tour, którego sumaryczna oglądalność wyniosła ponad 200 mln godzin.

 

„Nawet w trudnym pandemicznym roku, byliśmy w stanie osiągnąć to, co sobie założyliśmy gdy ogłaszaliśmy ESL Pro Tour w roku 2019” – powiedział Michał Blicharz, VP Product Development w ESL. „Intel Extreme Masters Katowice było turniejem wieńczącym cykle turniejowe w CSGO, StarCraft II i WC3 i stanowi punkt odniesienia dla naszych pozostałych wydarzeń rozgrywanych w ramach ESL Pro Tour.”

 

Niespodziewany finał w CS:GO i totalne zaskoczenie w StarCraft® 2

W finale IEM Katowice 2021, Gambit Esports pokonało Virtus Pro 3:1 i tym samym wygrało swój pierwszy puchar na tym turnieju, zapisując się na zawsze na kartach historii CS:GO. Drużyna zgarnęła także lwią część, bo aż 400 tys. dolarów, z puli 1 mln dolarów orazcenny punkt do Intel® Grand Slam, w którym powalczy o nagrody z kolejnej puli miliona dolarów.

 

Ogromnym zaskoczeniem okazał się także finał StarCraft® II, w którym 18-letni, włoski gracz Riccardo „Reynor” Romiti” pokonał 3:2 Joo „Zest” Sung-wooka. W ten sposób został pierwszym w historii IEM Katowice mistrzem w StarCraft® II spoza Korei. Wygrana powiększyła stan konta młodego Włocha o 65 tys. z całkowitej puli 250 tys. dolarów. Finałowy mecz oglądało ponad 77 000 widzów z całego świata, a oglądalność całego turnieju w StarCraft II wyniosła 2 371 290 co świadczy o ożywieniu społeczności esportowej skupionej wokół StarCraft® II i sukcesie formatu EPT.

 

 

W grze WarCraft 3, Abdulaziz „CrunCher” Abed pokonał dotychczasowego zwycięzcę DreamHack Summer, Fall i Winter, Victora „Hitmana” Lina. Wygrana w ostatnim turnieju tego sezonu ESL Pro Tour, zagwarantowała mu tytuł Mistrza DreamHack WarCraft III Open 2020 Regional Championship America.

 

W ramach ESL Pro Tour wyemitowano ponad 1000 godzin transmisji, a sam cykl umocnił swoją pozycję jednego z najbardziej lubianych turniejów CS:GO, StarCraft® II i WarCraft 3. Rozgrywana online i transmitowana z wirtualnego studia produkcja była kolejnym przykładem unikalnych możliwości, jakie ESL rozwinęło w czasie globalnej pandemii, aby utrzymać wysoką jakość i zbudować pozycję lidera branży esportowej.

 

https://itreseller.pl/itrnewwejscie-5g-mozemy-porownac-do-zmiany-jaka-zaszla-wraz-ze-startem-pierwszych-sieci-komorkowych-mowi-piotr-kuriata-dyrektor-ds-rozwoju-biznesu-i-regulacji-sieci-play-w-programie-liderzy-bran/