Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Estoński start-up Klaus przejęty przez Zendesk

Klaus, stworzony w Estonii start-up, który powstał w 2019 roku, aby pomagać agentom obsługi klienta, został przejęty przez globalną platformę Zendesk za nieujawnioną kwotę.

Klaus jako start-up zebrał łącznie 19,3 miliona dolarów od inwestorów, w tym Global Founders Capital, Acton Capital, Icebreaker.vc i Creandum. Po przejęciu Tymeshift to kolejna inwestycja Zendesk w poszerzenie swojego portfolio.

W oświadczeniu Adrian McDermott, dyrektor ds. technologii w Zendesk, powiedział:

„Dzięki Klausowi będącemu częścią naszego portfolio WEM możemy zapewnić firmom najlepszą na rynku zautomatyzowaną kontrolę jakości opartą na sztucznej inteligencji”.

Kair Käsper, współzałożyciel Klaus, dodał:

„Ponieważ sztuczna inteligencja zwiększa szybkość i częstotliwość interakcji z klientami, tylko kontrola jakości oparta na sztucznej inteligencji może pomóc firmom dotrzymać kroku rosnącym oczekiwaniom klientów”.

Klaus początkowo skupiał się na tworzeniu agentów obsługi klienta, ale przekształcił się w bardziej rozwiniętą platformę zapewniania jakości opartą na sztucznej inteligencji. Po zdobyciu klientów, takich jak Automattic, Wistia i Soundcloud, zamknęli finansowanie zalążkowe o wartości 1,9 miliona dolarów pod przewodnictwem Creandum. Następnie w 2022 r. Klaus zamknął rundę kapitałową serii A o wartości 12 mln euro (~11,49 mln dolarów) prowadzoną przez Acton Capital.

KlausNa tym etapie Klaus szkolił algorytmy sztucznej inteligencji do wykonywania zadań. Obejmowały one automatyczne kategoryzowanie komentarzy klientów, sortowanie rozmów według atrybutów, takich jak złożoność oraz przeprowadzanie analizy nastrojów w wielu językach, oceniając w ten sposób „jakość” rozmów klient-agent.