Euvic IT – jedna ze spółek wchodzących w skład technologicznej grupy Euvic, umacnia swoją pozycję na lubelskim rynku pracy i uruchamia Service Desk w Lubartowie.

Euvic IT – jedna ze spółek wchodzących w skład technologicznej grupy kapitałowej Euvic, umacnia swoją pozycję na lubelskim rynku pracy i uruchamia Service Desk w Lubartowie. To drugi w tym rejonie, obok istniejącego tam już od wielu lat Call Center, obszar aktywności Euvic IT. W ramach nowych struktur pracownicy Spółki będą odpowiadali na potrzeby klientów związane z ich infrastrukturą IT – od rozwiązywania typowych problemów użytkowników końcowych po tworzenie specjalistycznych środowisk biznesowych. Plany na najbliższe lata to dynamiczny rozwój, stworzenie nowych miejsc pracy i umocnienie pozycji Euvic IT w tym rejonie.

 

Euvic IT to firma outsourcingowa, która wspiera klientów w obszarze infrastruktury IT i rozwiązań dla biznesu. Oferuje konsultacje i audyty w zakresie budowy strategii, zapewnienia ciągłości działania i modernizacji wykorzystywanych rozwiązań technologicznych. Spółka realizuje również projekty wdrożeniowe i migracyjne, dostarczając swoim klientom niezbędny sprzęt i oprogramowanie. Service Desk, to jedna z kluczowych usług Spółki, zapewniająca kompleksową i całodobową obsługę zapytań IT, obecnie dostępna m.in. w Płocku, Katowicach, Gliwicach i Łodzi, a także w modelu zdalnym na terenie całego kraju i poza nim – na rynku skandynawskim.

 

„W Service Desk zatrudniamy obecnie ponad 130 konsultantów, którzy w trybie całodobowym obsługują miesięcznie ponad 100 tys. zgłoszeń. To świetny wynik, a chcemy, aby był jeszcze lepszy. Oprócz przyjmowania bieżących zgłoszeń od klientów, diagnozujemy problemy i zdalnie wspieramy użytkowników systemów i urządzenia. Nasi konsultanci stale monitorują infrastrukturę i badają jakość usług IT. Dopełnieniem oferty jest analityka danych oraz doradztwo w zakresie optymalizacji procesów i organizacji. Wszystko razem stanowi kompleksową ofertę Service Desk i czyni nas partnerem pierwszego wyboru w tym zakresie.” – zaznacza Zbigniew Ciukaj, wiceprezes Euvic IT.

 

Jakość, dostępność i gwarancja skuteczności

Uruchomienie Service Desk na Lubelszczyźnie to kolejny krok w rozwoju Euvic IT. Wykwalifikowani pracownicy odpowiedzą na pytania i rozwiążą problemy techniczne z zakresu: środowisk i aplikacji biurowych, urządzeń mobilnych, baz danych, sieci i bezpieczeństwa, aplikacji biznesowych oraz systemów wydruku. W przypadku konieczności interwencji on-site, konsultanci skoordynują działania inżynierów wsparcia bezpośredniego (tzw. Field Support). Dla zachowania odpowiedniej jakości usług Service Desk wykorzystuje parametryzację SLA / KPI, która każdorazowo jest uzgadniana z klientem na etapie zawierania umowy i stanowi gwarancje skuteczności i najwyższych standardów realizowanych usług.

 

„W Lubartowie prowadzimy już Call Center, obsługujące jedną z wiodących spółek energetycznych w Polsce i wiemy, że w tej lokalizacji możemy liczyć na współpracę z najlepszymi specjalistami. Stale szukamy możliwości rozwoju, a tu je zdecydowanie dostrzegamy. Mamy silny i kompetentny zespół, który będzie nieocenionym wsparciem także dla Service Desk, a jednocześnie wzmocni struktury całej Grupy Euvic – podkreśla Zbigniew Ciukaj. Dla specjalistów z lokalnego rynku to szansa na pracę przy ciekawych projektach dla klientów Grupy Euvic zarówno tych polskich, jak i międzynarodowych. Myślimy o dalszym rozwoju w ramach Grupy i wierzę, że będziemy mieli jeszcze dużo do zaoferowania zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.”

 

 

Samsung Memory poszerza kanał sprzedaży, od teraz topowe dyski przenośne, karty SD i pamięci USB dostępne będą w sieci autoryzowanych sklepów oferujących sprzęt marki Apple – iSpot.