Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Euvic IT – jedna ze spółek wchodzących w skład technologicznej grupy Euvic, umacnia swoją pozycję na lubelskim rynku pracy i uruchamia Service Desk w Lubartowie.

Euvic IT – jedna ze spółek wchodzących w skład technologicznej grupy kapitałowej Euvic, umacnia swoją pozycję na lubelskim rynku pracy i uruchamia Service Desk w Lubartowie. To drugi w tym rejonie, obok istniejącego tam już od wielu lat Call Center, obszar aktywności Euvic IT. W ramach nowych struktur pracownicy Spółki będą odpowiadali na potrzeby klientów związane z ich infrastrukturą IT – od rozwiązywania typowych problemów użytkowników końcowych po tworzenie specjalistycznych środowisk biznesowych. Plany na najbliższe lata to dynamiczny rozwój, stworzenie nowych miejsc pracy i umocnienie pozycji Euvic IT w tym rejonie.

 

Euvic IT to firma outsourcingowa, która wspiera klientów w obszarze infrastruktury IT i rozwiązań dla biznesu. Oferuje konsultacje i audyty w zakresie budowy strategii, zapewnienia ciągłości działania i modernizacji wykorzystywanych rozwiązań technologicznych. Spółka realizuje również projekty wdrożeniowe i migracyjne, dostarczając swoim klientom niezbędny sprzęt i oprogramowanie. Service Desk, to jedna z kluczowych usług Spółki, zapewniająca kompleksową i całodobową obsługę zapytań IT, obecnie dostępna m.in. w Płocku, Katowicach, Gliwicach i Łodzi, a także w modelu zdalnym na terenie całego kraju i poza nim – na rynku skandynawskim.

 

„W Service Desk zatrudniamy obecnie ponad 130 konsultantów, którzy w trybie całodobowym obsługują miesięcznie ponad 100 tys. zgłoszeń. To świetny wynik, a chcemy, aby był jeszcze lepszy. Oprócz przyjmowania bieżących zgłoszeń od klientów, diagnozujemy problemy i zdalnie wspieramy użytkowników systemów i urządzenia. Nasi konsultanci stale monitorują infrastrukturę i badają jakość usług IT. Dopełnieniem oferty jest analityka danych oraz doradztwo w zakresie optymalizacji procesów i organizacji. Wszystko razem stanowi kompleksową ofertę Service Desk i czyni nas partnerem pierwszego wyboru w tym zakresie.” – zaznacza Zbigniew Ciukaj, wiceprezes Euvic IT.

 

Jakość, dostępność i gwarancja skuteczności

Uruchomienie Service Desk na Lubelszczyźnie to kolejny krok w rozwoju Euvic IT. Wykwalifikowani pracownicy odpowiedzą na pytania i rozwiążą problemy techniczne z zakresu: środowisk i aplikacji biurowych, urządzeń mobilnych, baz danych, sieci i bezpieczeństwa, aplikacji biznesowych oraz systemów wydruku. W przypadku konieczności interwencji on-site, konsultanci skoordynują działania inżynierów wsparcia bezpośredniego (tzw. Field Support). Dla zachowania odpowiedniej jakości usług Service Desk wykorzystuje parametryzację SLA / KPI, która każdorazowo jest uzgadniana z klientem na etapie zawierania umowy i stanowi gwarancje skuteczności i najwyższych standardów realizowanych usług.

 

„W Lubartowie prowadzimy już Call Center, obsługujące jedną z wiodących spółek energetycznych w Polsce i wiemy, że w tej lokalizacji możemy liczyć na współpracę z najlepszymi specjalistami. Stale szukamy możliwości rozwoju, a tu je zdecydowanie dostrzegamy. Mamy silny i kompetentny zespół, który będzie nieocenionym wsparciem także dla Service Desk, a jednocześnie wzmocni struktury całej Grupy Euvic – podkreśla Zbigniew Ciukaj. Dla specjalistów z lokalnego rynku to szansa na pracę przy ciekawych projektach dla klientów Grupy Euvic zarówno tych polskich, jak i międzynarodowych. Myślimy o dalszym rozwoju w ramach Grupy i wierzę, że będziemy mieli jeszcze dużo do zaoferowania zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.”

 

 

Samsung Memory poszerza kanał sprzedaży, od teraz topowe dyski przenośne, karty SD i pamięci USB dostępne będą w sieci autoryzowanych sklepów oferujących sprzęt marki Apple – iSpot.