EY wzmacnia ekspertyzę w obszarze produktów konsumenckich i handlu

Z początkiem marca 2024 r. do EY Polska dołączył nowy parter – Rafał Reif. Będzie odpowiedzialny za rozwój sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego (CPR) w EY Polska oraz wzmocnienie praktyki klienckiej w ramach EY Consulting.

 

Rafał Reif posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży konsultingowej, specjalizując się w takich obszarach, jak rozwój kanałów sprzedaży, projektowanie modeli operacyjnych, łańcuchy dostaw, transformacja cyfrowa czy zrównoważony rozwój, zwłaszcza w kontekście sektora mody i produktów konsumenckich. Jest aktywnie zaangażowany w badania zachowań konsumentów i analizę globalnych trendów w branży detalicznej i modowej.

 

Nowy partner EY swoją wiedzę i umiejętność interpretacji zmian w otoczeniu biznesowym  wykorzysta do efektywnego wsparcia marek w dostosowywaniu się do nowych wyzwań rynkowych, w tym wymogów ESG.

 

Cieszę się, że Rafał dołącza do EY w kluczowym momencie transformacji sektora handlu detalicznego. Rynek musi sprostać coraz większej konkurencji i zmieniającym się zachowaniom zakupowym konsumentów wraz dochodzącymi do głosu z kolejnymi generacjami. Polacy są szczególnie wrażliwi na cenę, teraz coraz mocniej zwracają uwagę na kwestie zrównoważonego rozwoju a postępujące zmiany technologiczne zmieniają sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Wzmacniamy ekspertyzę w obszarze produktów konsumenckich i handlu by jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w mierzeniu się z tymi wyzwaniami – mówi Kazimierz Klonecki, Partner Zarządzający EY Consulting.

 

Rafał Reif wraz z zespołem będzie doradzał firmom m.in. w zakresie optymalnych modeli biznesowych, raportowania ESG czy poprawy rentowności.

 

Po bardzo trudnym okresie związanym z wysoką inflacją i zmianą zachowań zakupowych, handel detaliczny łapie oddech. To czas na optymalizację wielu procesów i pozyskiwanie klienta w szeregu kanałów. Dobre rozumienie potrzeb konsumentów i wykorzystywanie analityki danych nadal są czynnikami sukcesu w tej branży. Jednak pojawiają się nowe aspekty, takie jak konieczność wdrażania nowoczesnych technologii, dostosowywanie się do wytycznych zrównoważonej gospodarki oraz działanie w sposób odpowiedzialny, by budować zaufanie wśród klientów – komentuje nowy lider sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego w EY Polska.

 

Rafał Reif ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Fashion Brand Management na Polimoda we Florencji. Jego pasją są podróże, szczególnie do Azji, oraz kultura i kuchnia japońska. Ceni aktywny wypoczynek, w wolnych chwilach jeżdżąc na rowerze i uprawiając sporty zimowe. Niedawno rozpoczął swoją przygodę z surfingiem.

 

Wydarzenie dla partnerów firmy KOMSA, poświęcone cyfryzacji edukacji w Polsce – ocenia Dominik Kaczmarek, CEO KOMSA Poland Westcoast Group