Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

F5 przygotowała nowe narzędzie Distributed Cloud Defense, do obrony przed botami dla użytkowników Amazon Web Services.

Boty od lat są bardzo poważnym zagrożeniem dla e-commerce i rozwiązań chmurowych, z którym stara sobie radzić biznes. Firma F5 przygotowała dla użytkowników Amazon Web Services usługę Distributed Cloud Defense mającą zapobiec oszustwom i nadużyciom w tej platformie chmurowej. Nowy system poprawia blokowanie botów nawet o 80% i redukuje liczbę fałszywych kont o 92%.

F5 Networks udostępniło właśnie użytkownikom środowiska AWS narzędzie do skutecznego przeciwdziałania atakom botowym. Klienci usług chmurowych Amazon otrzymali dostęp do wysokowydajnej, napędzanej sztuczną inteligencją ochrony przed botami poprzez łatwy do wdrożenia konektor.

Nie ma wątpliwości co do tego, że złośliwe boty są wszędzie. Wiele naszych ulubionych stron, portali społecznościowych i aplikacji zostało nimi zainfekowanych. Sieją one spustoszenie wśród klientów i organizacji, a także generują duże koszty finansowe. Trudność w powstrzymywaniu botów polega na tym, że w momencie identyfikacji i zastosowania środków zaradczych, boty często zmieniają swoją strukturę stając się niewidoczne dla systemów cyberbezpieczeństwa. A to z kolei powoduje, że znowu mogą kontynuować swoje ataki.

 

Problem z botami ma charakter ciągły. Za każdym razem, gdy wprowadzamy środek zaradczy, boty mutują. Distributed Cloud Bot Defense analizuje zagrożenia i porównuje z posiadaną bazą wiedzy. Poprzez ciągłe dostosowywanie się do zmieniających zagrożeń, chroni usługi chmurowe bardzo skutecznie – wyjaśnia Ireneusz Wiśniewski, Dyrektor Generalny F5 w Polsce.

 

Klienci Amazon CloudFront mogą teraz dodatkowo chronić swoje aplikacje za pomocą jednego z najdokładniejszych na świecie rozwiązań do wykrywania botów. Dzięki temu użytkownicy chmury otrzymują bogatą analizę sygnałów wspieraną przez sztuczną inteligencje, z wiodącym w branży wskaźnikiem fałszywych pozytywów. Pozwala to zidentyfikować zagrożenia i określić skalę obecności botów na stronach klientów AWS. F5 Distributed Cloud Bot Defense łączy się z usługami Amazona przez odpowiedni konektor, dzięki czemu jego uruchomienie nie nastręcza dodatkowych trudności.

 

Ponieważ organizacje kontynuują przenoszenie procesów biznesowych do stale rozszerzającego się środowiska chmurowego, potrzebują rozwiązań bezpieczeństwa lepiej zintegrowanych ze swoim zapleczem technologicznym. Im bardziej zaawansowane środowisko, tym większa potrzeba bardziej inteligentnych, zautomatyzowanych narzędzi, pokrywających więcej cyfrowych przestrzeni – dodaje Ireneusz Wiśniewski.

 

F5 Distributed Cloud Bot Defense zapewnia krytyczną funkcjonalność dla usług CloudFront, zapobiegając przejęciu konta (ang. Account Takeover – ATO), wykorzystania skradzionych danych do logowania (ang. credential stuffing), blokowania koszyków w e-sklepach (inventory hoarding), czy kradzieży punktów lojalnościowych (ang. gift card cracking. Narzędzie powstrzymuje zautomatyzowane ataki botów, jednocześnie zabezpieczając dostęp dla klientów i dobrych botów, które pomagają napędzać ich biznes.

 

Firmy często są świadome, że ruch na ich stronach i platformach generują boty, nie znają jednak jego skali. W rezultacie aktywność botów schodzi na dalszy plan, pomimo dodatkowych kosztów. Dopiero audyt cyberbezpieczeństwa, czy uruchomienie narzędzi do cyber obrony pokazuje im, jak duże obciążenie dla ich infrastruktury stanowią boty – tłumaczy Ireneusz Wiśniewski.

 

W rezultacie klienci podnoszą bezpieczeństwo swoich aplikacji bez dodatkowego obciążenia, które mogłoby spowolnić działanie systemów. Stosując „antybotowe” narzędzie, firmy mogą ograniczyć zagrożenie oszustwami i nadużyciami, które są wynikiem tworzenia fałszywych kont lub wykorzystywania istniejących kont do popełniania przestępstw. Przedsiębiorstwa nie tylko mogą lepiej chronić swój wizerunek, ale przede wszystkim zapewnić swoim użytkownikom bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego ekosystemu.

 

W Amazon Cloud Services dobro naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Skupiamy się na tym, aby nasze usługi działały niezawodnie, bezpiecznie i umożliwiały szybkie skalowanie działalności. Dostawcy technologii cyberbezpieczeństwa, tacy jak F5 zapewniają bardzo użyteczne narzędzia do zarządzania aktywnością botów. W połączeniu z istniejącymi usługami Amazon CloudFront, nasi klienci otrzymują bezpieczne środowisko pracy – podsumowuje Nishit Sawhney, dyrektor ds. zarządzania produktem dla Amazon CloudFront w AWS.

 

Microsoft wspólnie z firmą Intel podczas uroczystej gali Channel Connect 2022, nagrodzili najlepsze firmy partnerskie.