Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Facebook wchodzi na rynek programów do wideokonferencji dzięki Messenger Rooms. Konkurencja dla Zoom i Teams?

Facebook wprowadził nowe narzędzie do wideokonferencji i rozszerzył funkcje transmisji na żywo, wykorzystując wzrost popytu na czaty wideo podczas pandemii koronawirusa, stawiając jednocześnie pierwsze kroki w kierunku planowanej integracji produktów do przesyłania wiadomości w swoich aplikacjach.

Narzędzie do wideokonferencji Messenger Rooms pozwoli na udział nawet 50 osób w spotkaniu. Pod pewnymi względami aplikacja przypomina Zoom. Wyświetla uczestników rozmowy w układzie kafelkowym – do 16 na komputerze i do 8 na telefonie. Biorąc pod uwagę zasięg działania Facebooka, jego możliwości dotarcia do użytkowników oraz potencjał finansowy, aplikacja Messenger Rooms może okazać się poważnym graczem.

Użytkownicy Facebooka będą mogli udostępniać linki umożliwiające osobom nie będącym użytkownikami dołączanie do konwersacji za pośrednictwem przeglądarki internetowej zarówno na komputerze, jak i telefonie komórkowym, co eliminuje konieczność pobierania aplikacji lub tworzenia konta, jak w przypadku innych usług. Połączenia nie będą ograniczone czasowo.

Pojawienie się nowej aplikacji komunikacyjnej ma swoje dodatkowe skutki, konkretnie te finansowe. Cena akcji firmy Zoom spadła w piątek o 3,7% w porównaniu z dniem poprzedzającym w kilka minut po ogłoszeniu informacji przez Facebooka. Wartość akcji wynosiła wcześniej 181,50 USD co było poziomem rekordowym w historii firmy. W tym samym czasie akcje Facebooka zanotowały wzrost o 2,4%.

https://itreseller.pl/itrnewniemcy-zwracaja-sie-w-strone-rozwiazania-oferowanego-przez-apple-i-google-w-zakresie-sledzenia-kontaktow-uzytkownikow-smartfonow/