Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Facebook, YouTube, Twitter i inne media społecznościowe będą musiały sprostać tym samym przepisom UE dotyczącym “mowy nienawiści”, co nadawcy telewizyjni i radiowi. Nowe wymogi także dla platform VoD.

Media społecznościowe będą po raz pierwszy podlegać przepisom UE dotyczącym mowy nienawiści i szkodliwych treści zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej ogłoszonymi w czwartek. Oznacza to, że platformy społecznościowe będą zmuszone do nałożenia cenzury na użytkowników.

Zmiany w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych przyjęte w 2018 r. wynikały częściowo z lobbingu nadawców, którzy chcieli, aby platformy internetowe miały takie same obowiązki jak tradycyjne firmy medialne. Teraz Komisja Europejska dopracowała rozwiązanie prawne.

„Platformy online będą musiały zapewnić, podobnie jak tradycyjne media, ochronę użytkowników przed mową nienawiści oraz ochronę małoletnich przed szkodliwymi treściami” – podała Komisja Europejska – „Platformy internetowe muszą podjąć działania przeciwko oznaczonym treściom, które podżegają do przemocy, nienawiści i terroryzmu oraz zapewnić odpowiednią reklamę i lokowanie produktu w programach dla dzieci”

Niewiążące wytyczne mają zastosowanie do platform społecznościowych, na których treści audiowizualne są postrzegane jako niezbędna, ale nie zasadnicza część ich działalności. Kraje UE, które mają czas na wdrożenie przepisów do 19 września, będą miały ostatnie słowo w określeniu listy firm podlegających przepisom.

Komisja nakazała także aby serwisy oferujące usługi VoD były zobligowane do utrzymywania co najmniej 30% swoich katalogów w postaci materiałów europejskich. Jest to oczywiście cios wymierzony w dostawców usług takich jak Netflix , HBO Go i Amazon Prime.

https://itreseller.pl/itrnewsk-hynix-rozpoczyna-masowa-produkcje-ukladow-16-gb-hbm2e-dram-konkurencyjne-wobec-gddr6-rozwiazanie-znajdzie-sie-zapewne-glownie-w-kartach-profesjonalnych/