Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

baramundi wyróżnione jako Unified Endpoint Management Champion w raporcie Info-Tech UEM Emotional Footprint 2024

Globalna firma badawczo-doradcza Info-Tech Research Group (ITRG) przyznała baramundi software tytuł lidera w zakresie oprogramowania do ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi (UEM) w raporcie Unified Endpoint Management Emotional Footprint 2024.

Firma badawcza ITRG przeanalizowała doświadczenia i poziom satysfakcji użytkowników z czołowych 11 rozwiązań UEM na podstawie niemal 400 starannie zweryfikowanych opinii z platformy SoftwareReviews. Ocenie poddano ponad 20 aspektów, w tym jakość obsługi i wsparcia, wartości i korzyści płynące z produktu oraz wydajność, przejrzystość, a także uczciwość praktyk biznesowych dostawcy. Wyniki w tych obszarach stanowią istotny wskaźnik opinii użytkowników na temat zarówno samego produktu, jak i firmy, która go oferuje.

baramundi zostało uznane za lidera, zdobywając wynik w kategorii Emotional Footprint Score na poziomie 84 punktów oraz wskaźniki Value Index wynoszące 90 i więcej punktów w kluczowych obszarach takich jak:

  • Oszczędność czasu (95 punktów): użytkownicy wskazują rozwiązania baramundi jako pozwalające znacząco zaoszczędzić czas.
  • Szacunek (95 punktów): klienci czują się wysłuchani i traktowani z należytym szacunkiem.
  • Integralność biznesowa (94 punkty): silne zaufanie do praktyk biznesowych baramundi.
  • Przyjazna polityka wobec klientów (94 punkty): rozwiązania korzystne dla użytkowników.
  • Altruizm (94 punkty): wykazywanie się pomocną postawą.
  • Efektywność biznesowa (90 punktów): współpraca z baramundi jest oceniana jako prosta i bezproblemowa.
  • Zabezpieczenia (90 punktów): użytkownicy czują się dobrze chronieni przez funkcje bezpieczeństwa systemu baramundi.

 

baramundi uzyskało również wysokie wyniki w kategorii Value Index w następujących obszarach:

  • Skuteczność (89 punktów): klienci oceniają współpracę z baramundi jako efektywną a nie frustrującą.
  • Zaufanie, transparentność i uczciwość (89 punktów): firma baramundi jest postrzegana jako godna zaufania, przejrzysta i uczciwa w relacjach z klientami.
  • Opieka klienta (86 punktów): użytkownicy czują się zaopiekowani.
  • Unikalne funkcje (85 punktów): baramundi wyróżnia się wyjątkowymi i innowacyjnymi rozwiązaniami.
  • Niezawodność (85 punktów): produkty firmy są oceniane jako stabilne i godne zaufania.

 

Firma osiągnęła również wyniki powyżej 80 punktów w obszarach takich jak: wspieranie innowacji, przyjazne negocjacje, uznanie dla pozycji rynkowej, zwiększanie produktywności oraz zwiększanie wydajności swoich produktów i usług. Jednocześnie klienci wskazali obszary, w których zarówno baramundi jak i inni dostawcy mogliby wprowadzić usprawnienia. Jest to przede wszystkim polityka cenowa, ciągłe doskonalenie, realizacja zapowiedzianych funkcji oraz stawianie na pierwszym miejscu interesów klientów.

„Raport ITRG jednoznacznie potwierdza to, co nasi klienci cenią, a analitycy branżowi dostrzegają od lat – że baramundi dostarcza doskonałe rozwiązania UEM, które znacząco zwiększają efektywność i bezpieczeństwo IT, a także zapewnia najwyższej jakości wsparcie oraz niezachwiane zaangażowanie w uczciwość i rzetelność na wszystkich poziomach naszej organizacji” – powiedział Michael Huber, prezydent i CEO w baramundi software USA oraz dyrektor zarządzający w baramundi software GmbH. „Użytkownicy baramundi na całym świecie nie tylko pomagają nam usprawniać codzienne operacje IT, ale także są naszymi strategicznymi partnerami w zakresie innowacji i sukcesu biznesowego”.