Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Firma NAVITEL uruchamia międzynarodowe centrum wsparcia technicznego, dostępne dla klientów 5 dni w tygodniu.

Zazwyczaj drobny problem z uruchomieniem nowego urządzenia skłania ludzi do zgłaszania reklamacji. Często w takich przypadkach nie jest to wina produktu, ale na przykład niedokładnego przeczytania instrukcji aby wszystko działało. Firma NAVITEL decyduje się na uruchomienie międzynarodowego centrum wsparcia technicznego, które będzie dostępne dla klientów 5 dni w tygodniu.

 

Zanim klient podejmie decyzję o tym, że zgłasza reklamację, może skonsultować się z wykwalifikowaną kadrą firmy NAVITEL, aby przedstawić swoje uwagi. Często urządzenia trafiają do serwisanta nie dlatego, że są zepsute, ale dlatego, że po prostu nie zostały odpowiednio uruchomione czy zaktualizowane. Każdy klient może wysłać mail na adres: support@navitel-poland.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 786-198-050 i uzyskać fachową poradę specjalistów. Nowy filar firmy to wykwalifikowana kadra techników, którzy korzystają z  najnowocześniejszych urządzeń na świecie.

 

Dlaczego nie da się nawiązać połączenia z satelitami? Jak zaktualizować nawigację? Jak sformatować kartę SD? Między innymi na takie pytania odpowiadamy naszym klientom. Często jest tak, że problem z uruchomieniem sprzętu nie wynika z wad produktu, ale z niedoczytania instrukcji obsługi. A okazuje się, że wystarczy zresetować sprzęt lub skopiować plik do odpowiedniego folderu w urządzeniu– tłumaczy Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE–Zachęcamy klientów do kontaktu z naszym nowoczesnym centrum wsparcia technicznego, które współpracuje bezpośrednio z działem kartograficzno-informatycznym w Europie i na świecie, liczącym ponad 300 osób. Zapewniamy, że dzięki pomocy specjalistów, każdy z użytkowników urządzeń NAVITEL uzyska pomoc. Warto dodać, że nasze produkty posiadają wadliwość na poziomie zaledwie 0,1%.

 

Już teraz w zakładce: http://navitel-poland.pl/pl/supportmożna znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, m.in. na temat instalacji nawigacji, rejestracji licencji oraz aktualizacji map.