Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Firma SONY przedstawiła wyniki za Q2 2017 – W swoim ostatnim kwartale zanotowała lepsze niż rok wcześniej wyniki finansowe.

Sony w swoim pierwszym kwartale zaliczyło dużo lepsze wyniki finansowe niż rok wcześniej. Odnotowano wzrost sprzedaży smartfonów oraz aparatów cyfrowych, rozczarowała sprzedaż telewizorów i konsol gamingowych.

 

Sony w swoim pierwszym kwartale roku finansowego 2017, zanotowało zysk netto w wysokości 80,9 miliarda jenów (722 mln USD), zaliczając wzrost w wysokości 282,1 procent w porównaniu do 21,2 miliarda jenów zysku w tym samym okresie w roku 2016. Przychód wzrósł o 15,2 procent, do wysokości 1,86 biliona jenów (16,59 mld USD). Japoński producent zrewidował prognozę co do przychodu w całym bieżącym roku finansowym do 8,3 biliona jenów (wcześniej założono przychód w wysokości 8 bilionów jenów). Zysk netto pozostaje bez zmian na poziomie 255 miliardów jenów.

 

Osiągnięte kwartalne wyniki sprzedaży, w stosunku rok do roku.

  • Sprzedano 3,3 mln. konsol do gier wideo PlayStation 4 (rok wcześniej osiągnięto wynik 3,5 mln.)
  • Sprzedano 3,4 mln. smartfonów (rok wcześniej osiągnięto wynik 3,1 mln.)
  • Sprzedano 2,5 mln. telewizorów (rok wcześniej osiągnięto wynik 2,7 mln.)
  • Sprzedano 1,25 mln. aparatów cyfrowych (rok wcześniej osiągnięto wynik 800 tyś.)

 

W całym bieżącym roku japoński producent zamierza sprzedać 18 mln. konsol do gier wideo, 16,5 mln. smartfonów, 12 mln. telewizorów oraz 4 mln. aparatów cyfrowych.