Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Firmy technologiczne na czołowych miejscach listy najbardziej podziwianych przedsiębiorstw na świecie.

Kogo najbardziej cenią użytkownicy globalni, a kto nie jest szczególnie istotny w ich świadomości? Magazyn Fortune po raz kolejny opublikował FORTUNE World’s Most Admired Companies, listę firm, uszeregowanych pod względem wzbudzanego przez nie podziwu. 

Lista FORTUNE World’s Most Admired Companies jest oczywiście subiektywna, a niektóre pozycje w czołówce mogą zaskakiwać. Pozycja pierwsza jednakże, z pewnością jest zrozumiała. Kto jest na pierwszym miejscu tejże listy? Tu nie powinno być zaskoczenia. Firma ta ma wyjątkową kategorię odbiorców, silne przywiązanych do marki. Oczywiście chodzi o Apple. I trudno się dziwić, bo przecież urządzenia z nadgryzionym jabłkiem mają w świecie technologii wyjątkowy status. Firmie z kalifornijskiego Cupertino udało się zbudować także wizerunek firmy nie tylko nowoczesnej i skutecznej, ale też modnej, ekologicznej, a wokół produktów zbudowano swoisty mit luksusowości.

Kolejne dwa miejsca także okupują firmy technologiczne: Amazon i Microsoft. Może to wydawać się nieco zaskakujące. Amazon, po swoich problemach wizerunkowych w USA związanych z blokowaniem powstawania związków zawodowych nie jest oczywistym wyborem. Co innego Microsoft, który w ostatnim czasie zyskał wizerunkowo m.in. dzięki produktom takim jak MS Teams czy cały obszar zaangażowania w rozwój gamingu i platformy Xbox.

Poza podium znalazł się… Berkshire Hathaway – czyli firma inwestycyjna Warrena Buffeta. Biznes słynnego giełdowego inwestora na czwartym miejscu może dziwić, ale warto pamiętać jak lista Fortune powstaje. Jest ona budowana w oparciu o sondę przeprowadzaną przez czołowych dyrektorów dużych amerykańskich firm. Metodologia Fortune, we współpracy z Korn Ferry, określa najlepiej oceniane firmy w 52 branżach i polega na poproszeniu kadry kierowniczej, dyrektorów i analityków o ocenę organizacji w ich sektorze na podstawie dziewięciu kryteriów, od wartości inwestycji i jakości zarządzania i produktów po odpowiedzialność społeczną i umiejętność przyciągania talentów. Stąd znaczna obecność firm z branży finansowej.

W pierwszej dziesiątce znalazł się także Alphabet. Globalny gigant internetowy wylądował na miejscu 9, ustępując m.in. Disney’owi czy JP Morgan.

 

Rok 2023 będzie rokiem pracy hybrydowej – Pierwsza konferencja HP i Poly w Warszawie za nami