Fixit podpowiada co zrobić z zepsutą elektroniką w czasach ograniczonego kontaktu, wymuszonego epidemią koronawirusa.

W czasach pandemii większość z nas intensywniej korzysta ze sprzętu elektronicznego w pracy lub w celach rozrywkowych. Dlatego ewentualną awarię elektroniki możemy odczuć bardziej niż zwykle. Zatem, co możemy zrobić, by naprawić zepsuty sprzęt i tym samym tchnąć w niego drugie życie? Swoją podpowiedzią dzieli się firma Fixit.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na ratunek użytkownikowi
Jak zgłosić zepsuty sprzęt do naprawy?
Koronawirus a bezpieczeństwo serwisowanego sprzętu
– Standardem, do którego dąży firma jest sytuacja, w której urządzenie jednego dnia trafia do serwisu, a następnego jest naprawione i wysłane do klienta – dotyczy to przypadków, kiedy nie występują problemy wymagające kontaktu ze zgłaszającym lub sytuacje, kiedy serwis oczekuje na dostawę części od producenta. Obecny stan związany z zagrożeniem epidemicznym w oczywisty sposób wpływa na wydłużenie tych standardów (w związku z przeprowadzaniem kwarantanny paczek i urządzeń) – tłumaczy Mariusz Ryło, prezes zarządu Fixit SA.