Fortinet dokonuje cięć w działach sprzedaży, kanałów i rozwoju biznesu

Fortinet dokonał redukcji pracowników w dziedzinach sprzedaży, rozwoju biznesu i partnerstwa handlowego.

Niektórzy z dotkniętych pracowników z siedzibą w Sunnyvale w Kalifornii opublikowali informacje o zwolnieniach na LinkedIn.

Noah Herman, specjalista ds. rozwoju partnerstwa w Fortinet, który pracował tam niecały rok, napisał na LinkedIn o cięciach w dziale kanału partnerskiego oraz przedstawicieli ds. rozwoju biznesu.

„Chcę podzielić się trudną wiadomością, że również mnie dotknęły dzisiejsze zwolnienia w Fortinet, które dotknęły wiele osób w dziale CDR/BDR” – napisał Herman. „Mimo że to trudne, rozumiem, że to decyzja trudna także dla firmy i nie ma tu miejsca na osobiste podejście. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali i przyczynili się do mojego rozwoju podczas mojej pracy.”

Z danych na LinkedIn wynika, że wśród zwolnionych znaleźli się również menedżer rozwoju małych i średnich firm w dziale sprzedaży w USA, specjalista ds. rozwoju partnerstwa, przedstawiciel ds. rozwoju biznesu oraz menedżer marketingu partnerstwa handlowego ds. kont narodowych. Na koniec czerwca Fortinet miał 13 677 pracowników i kontraktorów, co stanowiło wzrost o 9 procent w porównaniu do roku poprzedniego według informacji z dokumentu regulacyjnego.

W tym miesiącu Fortinet zgłosił niższe niż oczekiwano wyniki finansowe za kwartał zakończony 30 czerwca. Przedsiębiorstwo odnotowało znaczący spadek sprzedaży, ponieważ klienci korporacyjni odroczyli wiele transakcji z powodu niepewnej sytuacji gospodarczej, jak podano w tym czasie. Cała sprzedaż Fortinet odbywa się poprzez kanał dystrybucji, zgodnie z danymi opublikowanymi przez firmę.