Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

FREENOW stawia na bezpieczeństwo pasażerów za sprawą rozwiązania Regula

FREENOW wybrał rozwiązania Regula do weryfikacji dokumentów i biometrii, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich usług przewozowych w Polsce. To posunięcie pozwoliło firmie zachować zgodność z najnowszymi przepisami i zrobić to w krótkim czasie wymaganym przez prawo.

W ostatnim czasie usługi taksówkarskie w Polsce przeszły transformację ze względu na zmiany w przepisach. Dostawcy tego rodzaju usług zostali zobowiązani do przeprowadzania bardziej rygorystycznej weryfikacji tożsamości i dokumentów wszystkich swoich pracowników. Aby spełnić te wymogi prawne, FREENOW zwrócił się do Korporacji Wschód, głównego integratora i dystrybutora systemów w Polsce.

W rezultacie zestaw rozwiązań programowych Regula, Regula Document Reader SDK i Regula Face SDK, został wybrany jako podstawa do kompleksowej weryfikacji tożsamości (IDV) kilku tysięcy kierowców taksówek partnerskich FREENOW. Procedura IDV obejmuje sprawdzanie dokumentów tożsamości i danych biometrycznych kierowców, a także ich rejestrów karnych.

Weryfikacja kierowców odbywa się osobiście w jednym z 25 biur FREENOW w całym kraju. Proces wygląda następująco:

  1. Najpierw taksówkarz przedstawia do weryfikacji swój dowód osobisty lub paszport oraz prawo jazdy. Na tym etapie Regula Document Reader SDK automatycznie rozpoznaje typ dokumentu; odczytuje dane we wszystkich polach dokumentu, w tym strefy wizualne i do odczytu maszynowego (MRZ), kody kreskowe i chipy NFC; sprawdza autentyczność danych osobowych i samego dokumentu; i porównuje wszystkie informacje, aby sprawdzić ewentualne niespójności, które mogą wskazywać na oszustwo.
  2. Następnie taksówkarz przechodzi weryfikację biometryczną za pomocą Regula Face SDK. Technologia dopasowywania twarzy wbudowana w rozwiązanie Regula weryfikuje tożsamość kierowcy i porównuje rzeczywiste zdjęcie twarzy wykonane na miejscu z portretami w dokumentach, aby upewnić się, że osoba jest taka sama.
  3. Następnie FREENOW sprawdza rejestr karny kierowcy.
  4. Opcjonalnie, w zależności od miasta, weryfikowane są również identyfikatory taksówek.
  5. Wreszcie, jeśli nie ma żadnych wątpliwości, taksówkarz jest rejestrowany w wewnętrznym systemie FREENOW.

„Nasza współpraca z Regula i Korporacją Wschód umożliwiła FREENOW terminowe dostosowanie się do nowych wymogów prawnych w całej Polsce. Dzięki wzajemnemu zaangażowaniu i poświęceniu zarówno ze strony Regula, jak i FREENOW, udało nam się stworzyć rozwiązanie dostosowane do bardzo specyficznych potrzeb branży taksówkarskiej” – mówi Oliwier Migasiewicz, Dyrektor Operacyjny FREENOW w Polsce.

Na uwagę zasługuje również fakt, że cały projekt wdrożenia systemu IDV został zrealizowany w zaledwie sześć miesięcy, dzięki czemu firmie udało się spełnić wymogi czasowe wynikające z przepisów prawa. Tak szybkie zakończenie projektu było możliwe dzięki holistycznemu podejściu do wdrożenia technologii oraz bieżącemu wsparciu zarówno ze strony firmy Regula, jak i Korporacji Wschód.