Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

FT udostępnij swoje treści OpenAI do szkolenia modeli sztucznej inteligencji

„Financial Times” podpisał umowę z OpenAI na licencjonowanie swoich treści na potrzeby opracowywania modeli sztucznej inteligencji i umożliwienie ChatGPT odpowiadania na zapytania zawierające prośby o streszczenia przypisywane gazecie.

Niektóre przedsiębiorstwa medialne już korzystają z generatywnej sztucznej inteligencji w swoich treściach. BuzzFeed oświadczył, że będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do tworzenia quizów osobowości na swojej stronie, a dziennik „The New York Times” użył ChatGPT do stworzenia w zeszłym roku generatora wiadomości walentynkowych.

Jak podaje Reuters, warunki finansowe ogłoszonej w poniedziałek umowy nie zostały ujawnione. Dokument jest kolejnym wśród innych podobnych umów zawieranych przez OpenAI w ciągu ostatnich kilku miesięcy choćby z Associated Press, globalnym wydawcą wiadomości Axelem Springerem, francuskim Le Monde i hiszpańską Prisa Media.

Najnowsza umowa pomoże start-upowi ulepszyć chatbota ChatGPT o zarchiwizowane treści z FT, a firmy będą współpracować nad opracowaniem nowych produktów i funkcji AI dla czytników FT, jak podali gazeta i OpenAI w oświadczeniu.

„Chcemy zbadać praktyczne skutki tego partnerstwa w zakresie źródeł wiadomości i sztucznej inteligencji” – powiedział dyrektor generalny FT Group, John Ridding.

 

Akademia Integracji AB: „AMD podbija rynek przebojem. Zdobywamy zaufanie coraz szerszej rzeszy partnerów i klientów dzięki wartościom biznesowym, jakie oferujemy” – wskazuje Adam Tomczak, AMD