Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fujitsu Forum 2017 w Monachium „Human Centric Innovation: Digital Co-creation” – Jak cyfrowe współtworzenie wpływa na transformację cyfrową.

„Human Centric Innovation: Digital Co-creation” było oficjalnym hasłem listopadowego Fujitsu Forum w Monachium, podczas którego zaprezentowano, jak cyfrowe współtworzenie stymuluje transformację biznesową. Zdaniem organizatorów kluczowymi czynnikami w tym procesie są: biznesowe doświadczenie klientów i innowacyjne technologie.

 

  • Hasłem Fujitsu Forum 2017 było „Human Centric Innovation: Digital Co-creation”. Uczestnicy wydarzenia dyskutowali o tym, jak połączyć technologie i doświadczenie konsumenckie Fujitsu, w celu tworzenia nowych rozwiązań dla biznesu.
  • Podczas wydarzenia zaprezentowano efekty prac Fujitsu na rzecz rozwoju strategicznych elementów biznesu: chmury, internetu rzeczy, sztucznej inteligencji i, przede wszystkim, rozwiązań wspierających bezpieczeństwo.
  • W wydarzeniu wzięło udział ponad 12 000 osób.

 

„Fujitsu łączy innowacyjne technologie i ekspertyzę z doświadczeniem w świadczeniu usług na rzecz swoich klientów. W ten sposób tworzone są nowe rozwiązania, będące jednocześnie odpowiedzią na wyzwania świata biznesu. Podejście, które w głównej mierze zakłada właśnie współtworzenie, będzie się stawać normą w świecie biznesu, szczególnie w świetle rosnącego znaczenia społeczeństwa cyfrowego. Wynika to z faktu, że już wkrótce technologie staną się rozszerzeniem ludzkich możliwości. Dzięki nim możliwe będzie tworzenie innowacji i działanie w warunkach zwiększonej produktywności. Każdy biznes zwiększa nacisk na kwestie technologiczne, cyfrowe procesy stają się jego podstawowymi procesami. Cyfrowa transformacja już teraz kształtuje dostatnią, bezpieczniejszą i bardziej zrównoważoną przyszłość. Fujitsu, wraz ze swoimi klientami i partnerami, istotnie angażuje się w ten proces” – twierdzi Duncan Tait, Corporate Executive Officer, SEVP and Head of Americas and EMEIA, Fujitsu.

 

 

 

 

W ciągu ostatniego roku działania Fujitsu doprowadziły do znacznego postępu w zakresie technologii chmurowych, internetu rzeczy, sztucznej inteligencji i wysiłków na rzecz poprawy bezpieczeństwa. W czasie Fujitsu Forum zaprezentowano najważniejsze wnioski płynące z prac w zakresie tych pól biznesu.

 

Chmura

Hybrydowe IT stwarza największe możliwości na rynku technologii chmurowych. W oczekiwaniu na reakcję wielkich organizacji (szacuje się, że nastąpi ona w ciągu dwóch lat), które zdecydują o realizowaniu większości działań IT w oparciu o chmurę, Fujitsu udostępnia usługę Cloud Service K5 w Wielkiej Brytanii, Finlandii, Niemczech, Hiszpanii i Ameryce Północnej. Firma oferuje również nowe możliwości w zakresie prywatnej usługi „storage”, dzięki której lokalne regulacje przechowywania danych będą odpowiadać zarówno publicznym, jak i prywatnym środowiskom chmurowym. To krok mający na celu usankcjonowanie działań związanych z gromadzeniem danych w myśl m.in. RODO.

 

Internet rzeczy

Jedną z technologii stymulujących wzrost chmury jest internet rzeczy, w ramach którego Fujitsu oferuje rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo jego funkcjonowania. Aby pomóc biznesowi zwiększać poziom zaawansowania w tej dziedzinie, firma proponuje rozwiązanie FUJITSU INTELLIEDGE™, podejmujące inteligentne decyzje i uczące się za pomocą chmurowego repozytorium. Produkt wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji aby zbierać, procesować i przyswajać dane sensoryczne, a także aby łączyć i analizować informacje produkcyjne – od etapu projektowania, po produkcję i utrzymanie.

 

Sztuczna inteligencja

Technologia, która w znacznym stopniu łączy się z internetem rzceczy, otwierając w ten sposób nowe możliwości w zakresie interpretowania danych generowanych przez biznes. Fujitsu, dostrzegając w tym zakresie potrzebę rynkową, skupia się na rozwoju technologii sztucznej inteligencji i dostarczeniu klientom nowych rozwiązań.

Fujitsu, inwestując w działania na rzecz rozwoju sztucznej inteligencji, postawiło na współpracę z wiodącym producentem turbin Siemens Gamesa. W jej wyniku w firmie wdrożono nowy system kontroli jakości. Wykorzystany w tym przypadku schemat sztucznej inteligencji w znacznym stopniu minimalizuje czas poświęcony na kontrolę. Pomaga również wynajdywać mniejsze usterki, niewidoczne dla ludzkiego oka. Proces, który w przeszłości zajmował niemal cały dzień, trwa obecnie 90 minut i uwalnia czas, który byłby poświęcony przez inżynierów na potrzebne, jednak powtarzalne i monotonne zadanie. Przy produkcji 5 000 ostrzy turbin każdego roku firma oszczędza 30 000 godzin potencjalnie przepracowanych przez człowieka, co w praktyce przekłada się na znaczną redukcję kosztów.

 

Bezpieczeństwo

W przypadku organizacji warunkiem niezbędnym do funkcjonowania jest zachowanie wysokiego poziomu cyberbezpieczeństwa. To podstawa dla zapewniania cyfrowych usług, ochrony marki, generowania obrotów i utrzymania zaufania ze strony klientów. Aby w pełni odpowiedzieć na tę potrzebę, Fujitsu stworzyło dział Global Cyber Security, który skupia się na rozwoju bezpiecznych cyfrowo usług, w tym Cyber Threat Intelligence i  Cyber Threat Analytics. W celu zapewnienia lepszej ochrony i szybszej reakcji w razie naruszeń bezpieczeństwa, oba rozwiązania są wspierane przez technologie sztucznej inteligencji i automatyzacji.