Fujitsu nagrodzone złotem za transformację CX – Customer Experience, w ramach European Customer Experience Awards 2022.
Misją Fujitsu jest dostarczanie klientom najlepszych w branży doświadczeń i bycie postrzeganym jako niezawodny, wydajny partner w zakresie transformacji cyfrowej. Zdobycie złota w takim zestawieniu w mniej niż dwa lata od rozpoczęcia programu najlepiej podkreśla nasze zaangażowanie w transformację kultury wewnętrznej. Pokazuje także, że program CX wytycza standardy i wpływa na doświadczenia, które dostarczamy klientom. Fujitsu wierzy, że CX Coaching zapewnia realną poprawę doświadczeń, prowadząc do większej lojalności klientów, rentowności biznesowej i zrównoważonego rozwoju – mówi Paul Patterson.
Sukces i nagroda z zakresu CX dla Fujitsu odnosi się do szeregu ulepszeń, jakie firma wprowadziła w obrębie świadczonych usług. W Wielkiej Brytanii usługi CX Consulting są również elementem bezpośredniej oferty dla klientów, a ich ceny są ustalane indywidualnie, w zależności od zakresu projektu.