Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fujitsu nagrodzone złotem za transformację CX – Customer Experience, w ramach European Customer Experience Awards 2022.

Złoto za transformację CX (ang. Customer Experience – pol. doświadczenia klienta) podczas European Customer Experience Awards 2022 trafiło do Fujitsu dzięki szybkiej i radykalnej poprawie doświadczeń klientów w regionie europejskim. Niezależni eksperci branżowi oceniali nominowane do nagrody projekty podczas zdalnego, prowadzonego na żywo pokazu.

 

Ekipa Fujitsu CX Performance Center (CXPC) zdobyła złoto w kategorii Zespół Roku CX i srebro w kategorii Najlepsza Strategia B2B. Skupiający się na transformacji doświadczeń klientów w Europie, zwycięski projekt został stworzony niecałe dwa lata temu. Powstał dzięki zaangażowaniu 11 trenerów CX oraz ponad 30 zespołów obsługujących kluczowych klientów w 8 krajach europejskich. Zadaniem trenerów jest fundamentalna poprawa doświadczeń, jakich nabywają klienci na wszystkich etapach kontaktu z Fujitsu. Firma zamierza w przyszłości uruchomić program we wszystkich swoich europejskich zespołach, które zajmują się obsługą klienta.

 

Program Fujitsu CX Coaching zakłada włączanie trenerów wywodzących się ze zróżnicowanych projektów do zespołów Fujitsu w całej Europie, aby zapewnić lepsze, codzienne doświadczenia klientom. CXPC rozpoczęło pracę pod koniec 2020 r. Od tego czasu Fujitsu osiągnęło wymierną poprawę wyników badań opinii klientów. W branżowych zestawieniach firma notuje lepsze wyniki i zajmuje wyższe pozycje na tle konkurencji. Wskaźnik Net Promoter Score (NPS – wskaźnik pozwalający na ocenę lojalności klientów) Fujitsu jako firmy ICT wzrósł o 31 punktów, a jako firmy zajmującej się transformacją cyfrową o 25 punktów, co wskazuje, że obie te charakterystyki są jednocześnie łączone z marką. Niezależne, tegoroczne raporty outsourcingu IT, przeprowadzone przez agencję badawczą Whitelane wskazują, że Fujitsu znacznie poprawiło swoje wyniki w zakresie zadowolenia klientów w całej Europie, a zwłaszcza w Wielkiej Brytanii. W tym samym okresie uzyskało ponad 20 milionów dolarów przychodów ze sprzedaży dzięki pozytywnemu wpływowi działań transformacyjnych, takich jak CX Coaching.

 

Program CXPC jest wspierany przez Paula Pattersona, dyrektora generalnego Fujitsu w Europie. Z wynikami regionalnymi zapoznaje się także centrala firmy i dyrektor generalny Fujitsu Takahito Tokita.

Misją Fujitsu jest dostarczanie klientom najlepszych w branży doświadczeń i bycie postrzeganym jako niezawodny, wydajny partner w zakresie transformacji cyfrowej. Zdobycie złota w takim zestawieniu w mniej niż dwa lata od rozpoczęcia programu najlepiej podkreśla nasze zaangażowanie w transformację kultury wewnętrznej. Pokazuje także, że program CX wytycza standardy i wpływa na doświadczenia, które dostarczamy klientom. Fujitsu wierzy, że CX Coaching zapewnia realną poprawę doświadczeń, prowadząc do większej lojalności klientów, rentowności biznesowej i zrównoważonego rozwoju  – mówi Paul Patterson.

 

Sukces i nagroda z zakresu CX dla Fujitsu odnosi się do szeregu ulepszeń, jakie firma wprowadziła w obrębie świadczonych usług. W Wielkiej Brytanii usługi CX Consulting są również elementem bezpośredniej oferty dla klientów, a ich ceny są ustalane indywidualnie, w zależności od zakresu projektu.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!