Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fujitsu trzeci rok z rzędu liderem rankingu Canalys EMEA Channel Leadership Matrix – Program partnerski Fujitsu SELECT najwyżej oceniony pod względem jakościowym.

Program partnerski Fujitsu po raz kolejny został doceniony w rankingu Canalys EMEA Channel Leadership Matrix. Firma zajmuje pozycję lidera tego zestawienia już trzeci rok z rzędu, zdobywając uznanie m.in. za wysoką jakość oferowanego wsparcia technicznego oraz obsługi partnera. Partnerzy handlowi są kluczową częścią ekosystemu technologicznego. To oni odpowiadają na potrzeby biznesowe większości średnich i małych przedsiębiorstw. Fujitsu jest tego świadome i nieustannie rozwija SELECT Partner Program. Wysiłki firmy w tym obszarze zostały docenione w najnowszym raporcie Canalys.

 

Fujitsu utrzymało swoją pozycję i zaprezentowało dalsze udoskonalenia kanału. Firma dokonała inwestycji w rentowność partnerów i modele biznesowe oraz zwiększyła zaangażowanie w utrzymanie lub wzrost udziału w przychodach generowanych przez dystrybutorów. To trzeci rok z rzędu, kiedy Fujitsu zdobywa najwyższe noty. Osiągnięcie zostało ocenione przez Canalys jako „wyjątkowe”, ponieważ wymagało poprawy rok do roku wyników wiodących już w branży partnerów, a także dalszego wzrostu inwestycji w kanał.
Zdobycie tytułu lidera możliwe było dzięki modelowi biznesowemu, który generuje większość przychodów za pośrednictwem partnerów.

 

Canalys wyróżnił ostatni zwrot Fujitsu w kierunku strategii partnerskiej, która obowiązuje w znacznej liczbie krajów EMEA (obszar Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki) oraz docenił jakość komunikacji kanału i bieżących inwestycji. Według firmy badawczej, szczególnie udanym komponentem biznesu są szkolenia TechCommunity z zakresu pogłębionej analizy technologii. Ponadto partnerzy najwyżej ocenili Fujitsu pod względem wsparcia technicznego dla kanału i łatwości współpracy.

 

„Fujitsu dokonało w minionym roku dużej zmiany – przeszliśmy na model, w którym przede wszystkim stawiamy na rozwój kanału partnerskiego na wielu europejskich rynkach. Podobnie działamy na polskim rynku. To dało naszym partnerom szereg nowych możliwości. Podejmując kolejne działania, wykorzystują oni nowoczesne technologie i zapewniają lepszą jakość obsługi. Ciężko pracowaliśmy nad tym, by program partnerski nieustannie umożliwiał wsparcie i szkolenia potrzebne by, zmieniając model biznesowy, odnieść sukces. Tym bardziej doceniamy, że otrzymaliśmy tak wysokie noty w kluczowych obszarach, takich jak relacje z partnerami i jakość wsparcia technicznego.” – powiedział Radosław Czubaszek, szef kanału sprzedaży w Fujitsu.

„Liderzy rankingu zostali najwyżej ocenieni pod względem jakości programu partnerskiego, jak i notują najsilniejszy wzrost oceny rok do roku. Ciągłe inwestują również w rozwój kanału. Jako lider, Fujitsu generuje większość przychodów za pośrednictwem partnerów. Taka postawa znajduje odzwierciedlenie w sposobie zarządzania programem partnerskim oraz kulturze korporacyjnej, która podkreśla znaczenie partnerów.” – powiedział Alastair Edwards, Chief Analyst at Canalys.

 

Canalys Leadership Matrix zapewnia graficzną prezentację wydajności kanałów wiodących dostawców technologii w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wyniki opierają się na niezależnej analizie strategii rozwoju kanału, inwestycji, realizacji i planowanych inicjatyw doświadczonych analityków Canalys, a także informacji zwrotnych od dostawcy. Benchmark porównuje doświadczenia partnerów podczas pracy z różnymi vendorami.

 

https://itreseller.pl/itrnewfujitsu-poszerza-swoja-oferte-wprowadzajac-nowe-generacje-macierzy-zapewniajacych-unikalna-wydajnosc-dla-cyfrowej-transformacji-firm-i-organizacji-all-flash-eternus-af-s3-i-macierzy-hybrydowych-etern/