Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fujitsu wzmacnia zespół marketingowy w Polsce. Katarzyna Pleban będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju. 

Katarzyna Pleban objęła stanowisko Marketing Specialist w firmie Fujitsu Polska, gdzie będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju. 

 

Nie wystarczy mieć dobre produkty i usługi, by odnieść rynkowy sukces. Trzeba jeszcze dobrze o tym opowiedzieć, stąd kluczowa, zwłaszcza w dobie ecommerce i reklamy internetowej, rola działów marketingu. Fujitsu Polska rozwija swój zespół kierowany przez Urszulę Graczykowską. Dołącza do niego, znana wcześniej z MMC Polska, Katarzyna Pleban. Będzie ona realizować strategię marketingową i poszerzać zasięgi firmy w komunikacji w stronę klienta. Ponadto, wesprze dział marketingu zarówno w obszarze PR, Social Media i kampaniach digital, ale też w projektach eventowych i konferencjach branżowych koordynując prace agencji.

 

Katarzyna Pleban od 11 lat jest związana z organizacją wydarzeń i konferencji, oraz z marketingiem. Przed dołączeniem do drużyny Fujitsu, przez 7 lat pełniła stanowisko Conferences & Trainings Managerki w MMC Polska, zajmując się również działaniami z zakresu komunikacji, promocji i aktywnościami wspierającymi sprzedaż. Z doświadczeniem w zakresie tworzenia wydarzeń na żywo, ale tez wydarzeń zdalnych, jest więc solidnym wzmocnieniem dla marketingowego teamu japońskiego producenta.

 

 

Lenovo ogłosiło dziś rekordowe wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał, podwojono dochód netto w ramach strategii kontynuacji zrównoważonego wzrostu rentowności i długofalowego rozwoju!