Fujitsu wzmacnia zespół marketingowy w Polsce. Katarzyna Pleban będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju. 

Katarzyna Pleban objęła stanowisko Marketing Specialist w firmie Fujitsu Polska, gdzie będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju. 

 

Nie wystarczy mieć dobre produkty i usługi, by odnieść rynkowy sukces. Trzeba jeszcze dobrze o tym opowiedzieć, stąd kluczowa, zwłaszcza w dobie ecommerce i reklamy internetowej, rola działów marketingu. Fujitsu Polska rozwija swój zespół kierowany przez Urszulę Graczykowską. Dołącza do niego, znana wcześniej z MMC Polska, Katarzyna Pleban. Będzie ona realizować strategię marketingową i poszerzać zasięgi firmy w komunikacji w stronę klienta. Ponadto, wesprze dział marketingu zarówno w obszarze PR, Social Media i kampaniach digital, ale też w projektach eventowych i konferencjach branżowych koordynując prace agencji.

 

Katarzyna Pleban od 11 lat jest związana z organizacją wydarzeń i konferencji, oraz z marketingiem. Przed dołączeniem do drużyny Fujitsu, przez 7 lat pełniła stanowisko Conferences & Trainings Managerki w MMC Polska, zajmując się również działaniami z zakresu komunikacji, promocji i aktywnościami wspierającymi sprzedaż. Z doświadczeniem w zakresie tworzenia wydarzeń na żywo, ale tez wydarzeń zdalnych, jest więc solidnym wzmocnieniem dla marketingowego teamu japońskiego producenta.

 

 

Lenovo ogłosiło dziś rekordowe wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał, podwojono dochód netto w ramach strategii kontynuacji zrównoważonego wzrostu rentowności i długofalowego rozwoju!