Fujitsu wzmacnia zespół marketingowy w Polsce. Katarzyna Pleban będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju.
Katarzyna Pleban objęła stanowisko Marketing Specialist w firmie Fujitsu Polska, gdzie będzie odpowiadała za współpracę z klientami końcowymi w naszym kraju.
Nie wystarczy mieć dobre produkty i usługi, by odnieść rynkowy sukces. Trzeba jeszcze dobrze o tym opowiedzieć, stąd kluczowa, zwłaszcza w dobie ecommerce i reklamy internetowej, rola działów marketingu. Fujitsu Polska rozwija swój zespół kierowany przez Urszulę Graczykowską. Dołącza do niego, znana wcześniej z MMC Polska, Katarzyna Pleban. Będzie ona realizować strategię marketingową i poszerzać zasięgi firmy w komunikacji w stronę klienta. Ponadto, wesprze dział marketingu zarówno w obszarze PR, Social Media i kampaniach digital, ale też w projektach eventowych i konferencjach branżowych koordynując prace agencji.
Katarzyna Pleban od 11 lat jest związana z organizacją wydarzeń i konferencji, oraz z marketingiem. Przed dołączeniem do drużyny Fujitsu, przez 7 lat pełniła stanowisko Conferences & Trainings Managerki w MMC Polska, zajmując się również działaniami z zakresu komunikacji, promocji i aktywnościami wspierającymi sprzedaż. Z doświadczeniem w zakresie tworzenia wydarzeń na żywo, ale tez wydarzeń zdalnych, jest więc solidnym wzmocnieniem dla marketingowego teamu japońskiego producenta.