Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Garmin prognozuje wysokie przychody w 2024 r.

Producent urządzeń elektronicznych Garmin ogłosił, że przekroczył oczekiwania dotyczące zysków za czwarty kwartał. Przewiduje również, że całoroczne przychody będą wyższe od wstępnych szacunków.

Akcje spółki wzrosły o 9,7% do 134,67 USD. Wprowadzenie na rynek nowych produktów, takich jak smartwatch vívoactive 5 GPS oraz współpraca z popularnymi markami pomogły szwajcarskiej firmie zwiększyć popyt na smartwatche i systemy nawigacji stosowane w pojazdach.

Według danych LSEG, Garmin spodziewa się w 2024 r. przychodów w wysokości około 5,75 mld USD, powyżej szacunków analityków na poziomie 5,56 mld USD.

Segment oryginalnego sprzętu samochodowego firmy odnotował wzrost przychodów o 54% rok do roku do 127,03 mln USD. Garmin ogłosił w zeszłym miesiącu, że dostarczy rozwiązania informacyjno-rozrywkowe dla Yamaha Motor Co dla wybranych modeli.

Segment fitness, który oferuje urządzenia do noszenia, takie jak smartwatche, odnotował wzrost w kwartale zakończonym 30 grudnia do 412.08 mln USD, czyli o 22%. Garmin odnotował przychody w wysokości 1,48 mld USD w czwartym kwartale, w porównaniu z szacunkami analityków na poziomie 1,42 mld USD.