GFT tworzy nowy zespół – GFT Poland Growth, jednostkę łącząca sprzedaż, marketing i obsługę klienta, na której czele którego stanął Tomasz Smoleński.
Rozwój pracowników, przyrost wartości dla klientów i zwiększenie świadomości marki GFT na polskim rynku – to główne cele, jakie realizuje od września nowy zespół GFT Poland Growth, na czele którego stanął Tomasz Smoleński.
GFT dostarcza rozwiązania IT i pomaga przedsiębiorstwom – głównie z sektora bankowości, ubezpieczeń i przemysłu – w optymalizacji procesów biznesowych. Posiada biura w 16 krajach, zatrudnia w nich 8500 pracowników, spośród których aż 1200 pracuje w Polsce. We wrześniu powstała w nim nowa komórka – GFT Poland Growth – łącząca sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Szefem zespołu został Tomasz Smoleński.
Do zespołu GFT Poland Growth zatrudniłem ludzi, których wiedza i doświadczenie z zakresu transformacji bankowości i przemysłu ma za zadanie otworzyć polskim bankom i przedsiębiorstwom drogę do cyfrowej rzeczywistości – mówi Tomasz Smoleński. Moją rolą jest kierowanie nim tak, żeby o GFT w Polsce zrobiło się głośno, ale mając na uwadze dobro ludzi i utrzymanie zrównoważonego wzrostu biznesu.
Misją GFT jest upraszczanie świata dzięki wykorzystaniu inteligentnych technologii IT. Firma współpracuje na wielu poziomach z największymi dostawcami chmury – Google Cloud, Microsoft Azure i Amazon Web Services.
GFT na swoim koncie ma między innymi współpracę ze Standard Chartered, której efektem było stworzenie pionierskiego banku wirtualnego Mox w Hongkongu, który zapewnia pełen wachlarz usług bankowości detalicznej całkowicie cyfrowo. Przy pracy nad Mox korzystano z najnowocześniejszych technologii oraz silnika core bankingowego Vault firmy Thought Machine, z którą GFT łączy partnerstwo technologiczne.
Jak nowy zespół GFT planuje realizować swoje plany w specyficznych dla rynku IT czasach, w których trudno uciec od liniowej zależności przychodu od liczby pracowników?
Obserwujemy obecnie na rynku dwa bardzo ciekawe i potężne zjawiska. Po pierwsze stały niedobór specjalistów IT, który łączy się z postpandemiczną gotowością do powszechnego zatrudniania do pracy zdalnej. W rezultacie wynagrodzenia szybko rosną, a marże przy tradycyjnym modelu „stawka za dniówkę” kurczą się. Po drugie widzimy gigantyczny rozwój usług wartości dodanej – coraz więcej firm szuka i skutecznie znajduje nisze na styku różnych branż, domen, rozwiązań i z powodzeniem kreuje nową wartość dla konsumentów – mówi Smoleński. Naszym zadaniem jest skrzętne wykorzystanie drugiej obserwacji właśnie po to, aby skutecznie móc radzić sobie ze skutkami tej pierwszej – dodaje.
Tomasz Smoleński to lider rozwoju biznesu z ponad szesnastonastoletnim doświadczeniem zawodowym w budowaniu relacji z klientami. Jego wiedza z zakresu transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i intuicja biznesowa pozwala budować nowoczesnym bankom, instytucjom i organizacjom dodatkową wartość. Ukończył Politechnikę Warszawską. Swoją karierę zaczynał w Procter&Gamble, później przez ponad trzynaście lat rozwijał swoje umiejętności w takich międzynarodowych korporacjach, jak HP, HPE i DXC. W polskim oddziale GFT pracuje od dwóch lat. Pozycję Head of Growth zajmuje od września tego roku.
Zespół GFT Poland Growth będzie dbał o rozwój i wdrożenia rozwiązań i usług pozwalających klientom z branży finansów, ubezpieczeń i przemysłu budować dodatkową wartość. GFT to globalna firma zajmująca się usługami IT i inżynierią oprogramowania, która od ponad trzech dekad wspiera rozwój wiodących firm i największych banków na całym świecie.
Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.