Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

GFT tworzy nowy zespół – GFT Poland Growth, jednostkę łącząca sprzedaż, marketing i obsługę klienta, na której czele którego stanął Tomasz Smoleński.

Rozwój pracowników, przyrost wartości dla klientów i zwiększenie świadomości marki GFT na polskim rynku – to główne cele, jakie realizuje od września nowy zespół GFT Poland Growth, na czele którego stanął Tomasz Smoleński.

 

GFT dostarcza rozwiązania IT i pomaga przedsiębiorstwom – głównie z sektora bankowości, ubezpieczeń i przemysłu – w optymalizacji procesów biznesowych. Posiada biura w 16 krajach, zatrudnia w nich 8500 pracowników, spośród których aż 1200 pracuje w Polsce. We wrześniu powstała w nim nowa komórka – GFT Poland Growth – łącząca sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Szefem zespołu został Tomasz Smoleński.

 

Do zespołu GFT Poland Growth zatrudniłem ludzi, których wiedza i doświadczenie z zakresu transformacji bankowości i przemysłu ma za zadanie otworzyć polskim bankom i przedsiębiorstwom drogę do cyfrowej rzeczywistości – mówi Tomasz Smoleński. Moją rolą jest kierowanie nim tak, żeby o GFT w Polsce zrobiło się głośno, ale mając na uwadze dobro ludzi i utrzymanie zrównoważonego wzrostu biznesu.



Misją GFT jest upraszczanie świata dzięki wykorzystaniu inteligentnych technologii IT. Firma współpracuje na wielu poziomach z największymi dostawcami chmury – Google Cloud, Microsoft Azure i Amazon Web Services.

 

GFT na swoim koncie ma między innymi współpracę ze Standard Chartered, której efektem było stworzenie pionierskiego banku wirtualnego Mox w Hongkongu, który zapewnia pełen wachlarz usług bankowości detalicznej całkowicie cyfrowo. Przy pracy nad Mox korzystano z najnowocześniejszych technologii oraz silnika core bankingowego Vault firmy Thought Machine, z którą GFT łączy partnerstwo technologiczne.

 

Jak nowy zespół GFT planuje realizować swoje plany w specyficznych dla rynku IT czasach, w których trudno uciec od liniowej zależności przychodu od liczby pracowników?

 

Obserwujemy obecnie na rynku dwa bardzo ciekawe i potężne zjawiska. Po pierwsze stały niedobór specjalistów IT, który łączy się z postpandemiczną gotowością do powszechnego zatrudniania do pracy zdalnej. W rezultacie wynagrodzenia szybko rosną, a marże przy tradycyjnym modelu „stawka za dniówkę” kurczą się. Po drugie widzimy gigantyczny rozwój usług wartości dodanej – coraz więcej firm szuka i skutecznie znajduje nisze na styku różnych branż, domen, rozwiązań i z powodzeniem kreuje nową wartość dla konsumentów – mówi Smoleński. Naszym zadaniem jest skrzętne wykorzystanie drugiej obserwacji właśnie po to, aby skutecznie móc radzić sobie ze skutkami tej pierwszej – dodaje.

 

Tomasz Smoleński to lider rozwoju biznesu z ponad szesnastonastoletnim doświadczeniem zawodowym w budowaniu relacji z klientami. Jego wiedza z zakresu transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i intuicja biznesowa pozwala budować nowoczesnym bankom, instytucjom i organizacjom dodatkową wartość. Ukończył Politechnikę Warszawską. Swoją karierę zaczynał w Procter&Gamble, później przez ponad trzynaście lat rozwijał swoje umiejętności w takich międzynarodowych korporacjach, jak HP, HPE i DXC. W polskim oddziale GFT pracuje od dwóch lat. Pozycję Head of Growth zajmuje od września tego roku.

 

Zespół GFT Poland Growth będzie dbał o rozwój i wdrożenia rozwiązań i usług pozwalających klientom z branży finansów, ubezpieczeń i przemysłu budować dodatkową wartość. GFT to globalna firma zajmująca się usługami IT i inżynierią oprogramowania, która od ponad trzech dekad wspiera rozwój wiodących firm i największych banków na całym świecie.

 

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.