Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Gigant spedycyjny CMA CGM podpisuje umowę Google dotyczącą AI

Obie firmy ogłosiły w czwartek, że francuska firma spedycyjna i logistyczna CMA CGM podpisała partnerstwo z Google należącym do Alphabet, aby przyspieszyć wdrażanie rozwiązań AI w swoich operacjach na całym świecie. 

Prezes i CEO CMA CGM, Rodolphe Saadé, nazwał partnerstwo „kluczowym krokiem” w strategii transformacji swojej firmy.

Celem CMA CGM jest zwiększenie wydajności i skrócenie czasu dostaw poprzez optymalizację tras, obsługi kontenerów i zarządzania zapasami, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i emisji gazów cieplarnianych.

Dyrektor generalny Google France, Sébastien Missoffe, powiedział, że „infrastruktura, wiedza specjalistyczna w zakresie danych i długoterminowe podejście do sztucznej inteligencji” Google pomogą w rozwoju CMA CGM.

CEVA Logistics, logistyczne ramię grupy, będzie korzystać z narzędzi zarządzania opartych na sztucznej inteligencji Google’a, aby lepiej przewidywać i planować operacje w swoich magazynach poprzez prognozowanie wolumenu i popytu.

Oddział medialny CMA CGM, który jest właścicielem udziałów we francuskim prywatnym nadawcy M6 i kupił na początku tego roku wiodący francuski kanał informacyjny BFM TV, będzie miał na celu stworzenie narzędzi pomagających dziennikarzom w syntezie i tłumaczeniu dokumentów, generowaniu fragmentów medialnych dla sieci społecznościowych oraz ułatwianiu archiwizacji cyfryzacja i badania.