GK ACTION S.A. zamknęła trzeci kwartał bieżącego roku z wynikiem lepszym od oczekiwanego! Dystrybutor zanotował 14% wzrost przychodów przy jednoczesnym spadku kosztów o 12%.
GK ACTION S.A. w trzecim kwartale 2020 r. wypracowała dobry zysk netto w wysokości 6 692 tys. zł, wzrost przychodów o 14 proc. przy jednoczesnym spadku kosztów o 12 proc. i wysoką marżę na poziomie 6,77 proc.
GK ACTION S.A. zamknęła trzeci kwartał tego roku z wynikiem lepszym od oczekiwanego, zwiększyła też liczbę klientów w Polsce i zagranicą. Spółka w sanacji z jednej strony zoptymalizowała koszty, z drugiej opracowała mocną strategię rozwoju opartą o zdywersyfikowaną ofertę handlową i szkoleniową, a także sprawną logistykę. W dobie rozkwitu handlu internetowego, a także poszukiwania nowych nisz rozwoju rynku strategia Action przynosi zamierzony efekt. Spółka dzięki temu jest beneficjentem zmian zachodzących na globalnym rynku e-commerce.
Dziś, wykuwając swoją biznesową przyszłość w Polsce i zagranicą, świadomi wszystkiego, czego doświadczyliśmy w przeszłości przede wszystkim dzięki sanacji, jesteśmy gotowi do tego, by po jej formalnym zakończeniu znów w pełni rozwinąć żagle i ponownie stać się firmą pierwszego wyboru dla naszych partnerów. Action jest ważnym ogniwem rynku internetowego i to stanowi doskonałą podstawę do dalszego rozwoju firmy – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.
Rozwój Action Business Center i segmentu konsumenckiego
Strategia Spółki wypracowana w czasie sanacji opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to Action Business Center, czyli dystrybucja z wartością dodaną kierowana głównie do klientów w kraju. Drugi to szeroka gama produktów konsumenckich oferowanych sklepom internetowym zarówno w Polsce, jak i w całej Unii Europejskiej. Spółka w ramach Action Business Center dociera do resellerów, integratorów i instalatorów, którzy dzięki jej wsparciu w postaci bogatego wachlarza szkoleń, doświadczonego zaplecza technicznego i projektowego, mogą kompleksowo obsłużyć każdą inwestycję w obszarze serwerów i sieci komputerowych, systemów ochrony i klimatyzacji, a ostatnio również i fotowoltaiki.
Chcąc po zakończeniu sanacji być jeszcze bardziej wartościowym kontrahentem dla naszych partnerów musimy już dziś wdrażać projekty, które pozwolą im realizować nie tylko dochodowy, ale też ekologiczny biznes oparty o odnawialne źródła energii. Dlatego mocno rozwijamy dziś w ramach Action Business Center projekt fotowoltaiki, który w połączeniu z pozostałymi oferowanymi przez nas rozwiązaniami tworzy ekosystem w pełni zautomatyzowanej, „eko” inwestycji, jaką mogą realizować współpracujący z nami partnerzy biznesowi – dodaje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.
W segmencie produktów konsumenckich Action największy nacisk kładzie na rozwój w Unii Europejskiej, której rynek jest szeroki i różnorodny, co daje ogromne możliwości rozwoju. Dobrą współpracę z powiększającą się liczbą partnerów zagranicznych wspiera wysoce zautomatyzowana logistyka i zaawansowane systemy informatyczne. Oba te kluczowe czynniki pozwalają Spółce być jeszcze efektywniejszym elementem w łańcuchu dostaw na rynku europejskiego handlu internetowego.
https://itreseller.pl/itrnewwydajnosc-stabilnosc-latwosc-zarzadzania-hpe-oem-program-ktory-pomaga-uczestnikom-zwiekszyc-przewage-nad-konkurencja/