Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

GK ACTION S.A. zamknęła trzeci kwartał bieżącego roku z wynikiem lepszym od oczekiwanego! Dystrybutor zanotował 14% wzrost przychodów przy jednoczesnym spadku kosztów o 12%.

GK ACTION S.A. w trzecim kwartale 2020 r. wypracowała dobry zysk netto w wysokości 6 692 tys. zł, wzrost przychodów o 14 proc. przy jednoczesnym spadku kosztów o 12 proc. i wysoką marżę na poziomie 6,77 proc.

 

GK ACTION S.A. zamknęła trzeci kwartał tego roku z wynikiem lepszym od oczekiwanego, zwiększyła też liczbę klientów w Polsce i zagranicą. Spółka w sanacji z jednej strony zoptymalizowała koszty, z drugiej opracowała mocną strategię rozwoju opartą o zdywersyfikowaną ofertę handlową i szkoleniową, a także sprawną logistykę. W dobie rozkwitu handlu internetowego, a także poszukiwania nowych nisz rozwoju rynku strategia Action przynosi zamierzony efekt. Spółka dzięki temu jest beneficjentem zmian zachodzących na globalnym rynku e-commerce.

 

Dziś, wykuwając swoją biznesową przyszłość w Polsce i zagranicą, świadomi wszystkiego, czego doświadczyliśmy w przeszłości przede wszystkim dzięki sanacji, jesteśmy gotowi do tego, by po jej formalnym zakończeniu znów w pełni rozwinąć żagle i ponownie stać się firmą pierwszego wyboru dla naszych partnerów. Action jest ważnym ogniwem rynku internetowego i to stanowi doskonałą podstawę do dalszego rozwoju firmy – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

 

Rozwój Action Business Center i segmentu konsumenckiego

Strategia Spółki wypracowana w czasie sanacji opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to Action Business Center, czyli dystrybucja z wartością dodaną kierowana głównie do klientów w kraju. Drugi to szeroka gama produktów konsumenckich oferowanych sklepom internetowym zarówno w Polsce, jak i w całej Unii Europejskiej. Spółka w ramach Action Business Center dociera do resellerów, integratorów i instalatorów, którzy dzięki jej wsparciu w postaci bogatego wachlarza szkoleń, doświadczonego zaplecza technicznego i projektowego, mogą kompleksowo obsłużyć każdą inwestycję w obszarze serwerów i sieci komputerowych, systemów ochrony i klimatyzacji, a ostatnio również i fotowoltaiki.

 

Chcąc po zakończeniu sanacji być jeszcze bardziej wartościowym kontrahentem dla naszych partnerów musimy już dziś wdrażać projekty, które pozwolą im realizować nie tylko dochodowy, ale też ekologiczny biznes oparty o odnawialne źródła energii. Dlatego mocno rozwijamy dziś w ramach Action Business Center projekt fotowoltaiki, który w połączeniu z pozostałymi oferowanymi przez nas rozwiązaniami tworzy ekosystem w pełni zautomatyzowanej, „eko” inwestycji, jaką mogą realizować współpracujący z nami partnerzy biznesowi – dodaje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

 

W segmencie produktów konsumenckich Action największy nacisk kładzie na rozwój w Unii Europejskiej, której rynek jest szeroki i różnorodny, co daje ogromne możliwości rozwoju. Dobrą współpracę z powiększającą się liczbą partnerów zagranicznych wspiera wysoce zautomatyzowana logistyka i zaawansowane systemy informatyczne. Oba te kluczowe czynniki pozwalają Spółce być jeszcze efektywniejszym elementem w łańcuchu dostaw na rynku europejskiego handlu internetowego.

 

https://itreseller.pl/itrnewwydajnosc-stabilnosc-latwosc-zarzadzania-hpe-oem-program-ktory-pomaga-uczestnikom-zwiekszyc-przewage-nad-konkurencja/