Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

GM wciąż ma problemy z budowaniem pojazdów elektrycznych, ale ma sposób na zwiększenie marż

General Motors wciąż walczy o zwiększenie produkcji pojazdów elektrycznych, powiedział w środę jeden z jego dyrektorów.

Jak podaje Reuters, w przemówieniu na konferencji inwestorów J.P. Morgan, dyrektor finansowy GM, Paul Jacobson, powiedział, że w pojazdach elektrycznych producenta samochodów od SUV-ów Cadillac Lyriq po samochody dostawcze BrightDrop wystąpił problem z montażem modułów akumulatorów – przeszkoda, którą po raz pierwszy zauważyła w zeszłym tygodniu dyrektor generalna Mary T. Barra.

Jacobson wskazał na zautomatyzowaną obsługę pojazdu Cruise jako punkt dojscia dla innych modeli. Jednostka ta wchodzi w „wielką fazę ekspansji operacyjnej”, z ponad 400 pojazdami na drogach. Cruise „w dużej mierze rozwiązał wszystkie wyzwania technologiczne” – powiedział Jacobson.

Jacobson podsumował, że GM wyprodukował w lipcu ponad 1000 Lyriqów – wciąż znacznie poniżej początkowych oczekiwań firmy. GM na początku 2022 roku powiedział, że spodziewa się wyprodukować 25 000 Lyriqów w fabryce firmy w Spring Hill w stanie Tennessee w zeszłym roku, ale daleko mu do osiągnięcia tego celu. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku GM dostarczył klientom mniej niż 2400 Lyriqów, ponieważ borykał się z problemami dotyczącymi m.in. baterii.

Firma nadal dąży do osiągnięcia 1 miliarda dolarów przychodów w 2025 roku oraz rosnących marż w miarę dalszego spadku kosztów.

TSMC, Bosch, Infineon i NXP łączą siły, aby utworzyć ESMC, europejską spółkę joint venture