Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

GN otwiera nowe biuro w Warszawie: Polska kluczowym ośrodkiem dla globalnych operacji

GN

GN Group, duńska firma specjalizująca się w rozwiązaniach audio, wideo i gamingowych, otworzyła nowe biuro w Warszawie. Nowa siedziba będzie wspierać globalne operacje firmy, do której należą takie marki jak Jabra i SteelSeries. Największy udział w strukturze zatrudnienia będzie miał dział IT.

Polska ma odgrywać dla GN strategiczną rolę dzięki lokalizacji oraz dostępności wykwalifikowanych specjalistów w obszarach IT, badań i rozwoju (R&D) oraz finansów. W 2022 roku firma uruchomiła w Warszawie centrum R&D i IT, które miało na celu zatrudnienie 100 osób w pierwszym roku działalności. Sukces tego przedsięwzięcia skłonił GN do dalszego rozwoju i stworzenia centrum usług finansowych. Obecnie warszawski ośrodek zatrudnia ponad 300 osób, a globalnie zespoły GN liczą ponad 7 tys. pracowników.

Søren Jelert, CFO GN Group, podkreśla znaczenie Polski dla strategii firmy:

„Polska przyciąga nas nie tylko strategicznym położeniem, ale też dostępem do świetnie wykształconych specjalistów. Nowe biuro to krok ku większej integracji operacyjnej i lepszej obsłudze naszych klientów na całym świecie”.

 

 

W 2024 roku GN Store Nord osiągnęło globalne przychody na poziomie 18 mld koron duńskich (ok. 2,7 mld dol.), z czego 39% przychodów wygenerowano w Europie. EBIDTA wyniosła natomiast 2,2 mld DKK przy marży 12%, a zysk netto osiągnął poziom 1,1 mld DKK. W samej Polsce GN działa już od ponad 100 lat, startując jako przedsiębiorstwo telegraficzne.

Otwarcie nowego biura w Warszawie uświetniło wydarzenie z udziałem przedstawicieli centrali GN z Danii oraz lokalnych partnerów. Firma z optymizmem patrzy na przyszłość swojej działalności w Polsce, zapowiadając dalsze inwestycje i wsparcie dla lokalnej gospodarki.

„To dopiero początek kolejnego etapu naszej działalności” – podsumował Jelert.