Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google dodaje weryfikację poczty poprzez niebieski znacznik do Gmaila

Twitter nie jest już jedyną usługą online używającą niebieskich znaków kontrolnych, ponieważ Google w tym tygodniu zaadoptował podobną ikonę weryfikacji do użytku przez marki w Gmailu.

Znacznik kontrolny potwierdza, że czytasz e-mail od prawdziwej marki, a nie podszywającego się pod nią.

W 2021 roku Google wprowadziło funkcję Brand Indicators for Message Idenitification (BIMI). Z kolei w zamian za przyjęcie silnego uwierzytelniania, Gmail wyświetlałby zweryfikowane logo marki w gnieździe awatara każdej wysyłanej przez nich wiadomości e-mail. Teraz Google ” rozbudowuje tę funkcję”, wyświetlając również niebieską ikonę zaznaczenia obok nazwy marki w wiadomościach e-mail.

Google wierzy, że nowa funkcja pomoże użytkownikom zidentyfikować spam i systemy bezpieczeństwa poczty elektronicznej, które go powstrzymają. Aby firmy mogły uzyskać niebieski znak kontrolny na swoich wychodzących mailach, muszą pokonać kilka przeszkód. Najpierw muszą skonfigurować BIMI dla swojego konta, następnie przyjąć Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance (DMARC), a na koniec zdobyć Verified Mark Certificate (VMC) wydany przez Certification Authority.

Wydaje się prawdopodobne, że większość marek przebrnie przez przeszkody, aby uzyskać niebieski znaczek kontrolny, aby zapewnić najwyższy poziom zaufania. Oczywiście, nie przeszkadza to tym samym markom używać AI do pisania maili i wysyłania ich w ilościach hurtowych.