Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google dołącza do Komitetu Sterującego C2PA

Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), globalny organ normalizacyjny działający na rzecz zwiększania przejrzystości w Internecie poprzez poświadczanie pochodzenia treści cyfrowych, ogłosił, że Google dołączył do C2PA jako członek komitetu sterującego.

Wraz z innymi członkami komitetu sterującego, w tym Adobe, BBC, Intel, Microsoft, Publicis Groupe, Sony i Truepic, Google będzie współpracować w celu dalszego rozwijania standardu technicznego C2PA dotyczącego pochodzenia treści cyfrowych. W związku z tym Google aktywnie bada, w jaki sposób w przyszłości włączyć dane uwierzytelniające do swoich własnych produktów i usług.

„W Google kluczową częścią naszego odpowiedzialnego podejścia do sztucznej inteligencji jest współpraca z innymi osobami z branży, aby pomóc zwiększyć przejrzystość treści cyfrowych” – mówi Laurie Richardson, wiceprezes ds. zaufania i bezpieczeństwa w Google. „Dlatego jesteśmy podekscytowani możliwością przyłączenia się do komitetu i wdrożenia najnowszej wersji standardu C2PA.”

Przypomnijmy, że koalicja na rzecz pochodzenia i autentyczności treści (C2PA) to otwarty organ ds. standardów technicznych, który zajmuje się problemem rozpowszechnienia wprowadzających w błąd informacji w Internecie poprzez opracowanie standardów technicznych potwierdzania źródła i historii (lub pochodzenia) treści cyfrowych.