Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google kończy sprzedaż okularów Google Glass dla rozszerzonej rzeczywistości

Firma zaktualizowała stronę internetową Glass Enterprise, aby potwierdzić, że sprzedaż produktu została zakończona. Ponadto, Google ostatecznie wstrzyma wsparcie klienta i aktualizacje oprogramowania dla inteligentnych okularów 15 września, zgodnie z artykułem FAQ.

Ponad dekadę temu, Google Glass było największym innowacyjnym projektem, gdy po raz pierwszy pojawiło się jako prototyp firmy. Inteligentne okulary zostały zaprojektowane, aby pozwolić Ci wyciągnąć informacje i dostęp do Internetu przez jedną soczewkę. Jednak rzeczywiste urządzenie cierpiało na wiele problemów, w tym krótki czas pracy na baterii, obawy o prywatność i wysoką cenę 1500 dolarów.

Google postanowiło więc odejść od konsumenckiej wersji Google Glass i skupić się na wprowadzeniu technologii do przestrzeni korporacyjnej. W rezultacie powstała edycja Glass Enterprise, którą firma reklamowała jako komputer niewymagający użycia rąk, który pracownicy mogliby nosić podczas pracy.

W 2019 roku Google nawet odświeżył produkt z Glass Enterprise Edition 2.0, który oferował wydajniejszy procesor, lepszy aparat i dłuższy czas pracy na baterii. Jednak środowe ogłoszenie sygnalizuje, że produkt ten miał trudności z uzyskaniem wystarczającego zainteresowania ze strony klientów korporacyjnych. W styczniu Alphabet, rodzic Google, zdecydował się na redukcję 12 000 etatów.

Pomimo zaprzestania produkcji Glass Enterprise, Google powiedzialo PCMag, że nadal pozostaje „głęboko zaangażowane” w produkty rozszerzonej rzeczywistości. „Od lat wbudowujemy AR w wiele produktów Google i będziemy nadal szukać sposobów, aby przynieść nowe, innowacyjne doświadczenia AR w całym naszym portfolio produktów”, przekazała firma w oświadczeniu. I rzeczywiście, w zeszłym roku Google pokazało parę inteligentnych okularów, które mogą tłumaczyć języki obce w czasie rzeczywistym, wyświetlając odpowiedni tekst przez soczewki. Firma od tego czasu testuje produkt publicznie. Więc to jest możliwe, że Google może ponownie ożywić linię Glasses w przyszłości.