Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google planuje połączyć generatywnego chatbota AI z wirtualnym asystentem 

W środę Google ogłosił plany dodania funkcji generatywnej sztucznej inteligencji (AI) do swojego wirtualnego asystenta, 

Spółka zależna Alphabet oświadczyła podczas wydarzenia sprzętowego w Nowym Jorku, że planuje dodać funkcje generatywnej sztucznej inteligencji ze swojego chatbota Bard do wersji wirtualnego asystenta Google, której celem jest zapewnienie spersonalizowanej pomocy w zakresie rozumowania i możliwości generatywnych na urządzeniach mobilnych.

Jak podaje Reuters na podstawie rozmowy z dyrektorem firmy, sztuczna inteligencja umożliwi asystentowi wykonywanie takich czynności, jak pomaganie ludziom w planowaniu podróży lub nadrabianiu zaległości w e-mailach, a także zadawania pytań pomocniczych.

Nowa wersja asystenta Google’a będzie miała dostęp do kamery i mikrofonu telefonu komórkowego oraz umożliwi użytkownikom wprowadzanie zdjęć lub dźwięku do dużego modelu językowego, aby pomóc w udzielaniu odpowiedzi na pytania. Nie ma jednak zawierać funkcji generujących przychody, ponieważ Google wciąż znajduje się w „fazie uczenia się” z generatywną sztuczną inteligencją.

Google oświadczyło, że nowe oprogramowanie będzie dostępne dla jego zaufanego programu testowego „wkrótce”, ale nie ujawniło ogólnej daty premiery. Firma planuje wypuścić wersję na Androida i mobilny system operacyjny Apple’a,m iOS.

Google i inne firmy technologiczne ścigają się, aby wbudować jakąś formę generatywnej sztucznej inteligencji w nowe lub istniejące produkty. W tym roku firmy Meta Platforms, Amazon.com i Microsoft zintensyfikowały wysiłki w tym kierunku.

Najpopularniejszym systemem operacyjnym na PC jest…