Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google planuje restrukturyzację działu sprzedaży reklam w kontekście boomu automatyzacji 

Google planuje reorganizację dużej części swojego 30-tysięcznego działu sprzedaży reklam, jak we wtorek podał periodyk “The Information”, powołując się na osobę znającą sytuację. 

W styczniu tego roku Alphabet ogłosił plany zwolnienia 12 000 stanowisk pracy na całym świecie, co stanowi 6% jego globalnej siły roboczej. Na początku czerwca Google zwolnił pracowników aplikacji mapowej Waze w związku z połączeniem systemu reklamowego aplikacji z technologią Google Ads.

Google zamierza skonsolidować personel, nie wykluczając koniecznosci zwolnień, poprzez przeniesienie pracowników dużego działu sprzedaży dla klientów, którzy nadzorują relacje z głównymi reklamodawcami, jak wynika z doniesień.

Sean Downey, który nadzoruje sprzedaż reklam dla dużych klientów w obu Amerykach, powiedział w zeszłym tygodniu na spotkaniu obejmującym cały dział, że Google planuje restrukturyzację swoich zespołów ds. sprzedaży reklam, ale nie sprecyzował, czy proces ten wymusi zwolnienia.

Powodem planowanej reorganizacji ma być fakt, że Google w coraz większym stopniu polega na technikach uczenia maszynowego, aby ułatwić klientom kupować więcej reklam w wyszukiwarce, YouTube i innych usługach.

Alphabet chce ograniczyć zapytania wyborcze, na które mogą odpowiedzieć Bard i wyszukiwanie oparte na AI