Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google Play świętuje 10 lat, prezentując nowe logo i 10-krotną premię na punkty Play

W marcu 2012 roku Google zdecydowało się przemianować Android Market na Google Play, a dziś z okazji dziesiątej rocznicy Google wprowadza nowe logo dla Sklepu Play wraz z boosterem 10x na punkty Play.

Pod względem statystyk, ze Sklepu Play korzysta miesięcznie „ponad 2,5 miliarda ludzi w ponad 190 krajach”, z udziałem 2 milionów deweloperów. Znajduje się on na telefonach z systemem Android, tabletach, zegarkach z systemem Wear OS, telewizorach z systemem Android/Google, Chromebookach, a także samochodach z systemem Android Auto.

Nowe logo Sklepu Play ma lepiej odzwierciedlać „magię Google i lepiej pasuje do aktualnego brandingu dzielonego przez inne produkty Google jak Search, Assistant, Photos, Gmail, i więcej.”

Nowe logo wyciekło przed lunchem, ale nie widzimy go jeszcze oficjalnie na play.google.com lub innych aplikacjach Androida właśnie. Trójkąt charakteryzuje się bardziej zaokrąglonymi rogami, podczas gdy cztery sekcje mają lepsze proporcje. Poszczególne barwy, niebieski, czerwony, żółty i zielony są teraz zmienione i mają bardziej stonowane odcienie.