Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google podczas konferencji Google Cloud Next London ‘19 potwierdza, że jest coraz bardziej zaangażowane w rozwój europejskiego biznesu.

Od momentu uruchomienia usługi Google Cloud w Europie w 2012 roku coraz więcej przedsiębiorstw w tym regionie przechodzi cyfrową transformację dzięki rozwiązaniom chmurowym Google. W ciągu ostatniego roku do istniejących regionów Google Cloud w Belgii, Finlandii, Niemczech, Holandii i Wielkiej Brytanii, dołączył nowy region w Zurychu. We wrześniu, przy okazji ogłoszenia partnerstwa z Operatorem Chmury Krajowej, przedstawiony został  także plan utworzenia nowego regionu w Polsce. Ponadto rozszerzone zostały certyfikaty zgodności: dodany został certyfikat  HDS, TISAX, a do rosnącej listy dołączył również raport ISAE 3000 (odnoszący się do zgodności FINMA).

 

Stale rozwijane są partnerskie relacje z kluczowymi klientami  na europejskim rynku, takimi jak Atos, HCL, Claranet, Rackspace, SAP i wiele innych. Te wszystkie działania podejmowane są przy jednoczesnym dbaniu o wysoki poziom zaangażowania na rzecz czystej energii, łącząc całkowite roczne zużycie energii elektrycznej z energią odnawialną.

 

Zaangażowanie we współpracę z klientami to przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa

Od początku obecności w Europie, Google stara się wspierać przedsiębiorstwa w ich cyfrowej transformacji, aby mogły dynamicznie się rozwijać i odnosić sukcesy. Rozwiązania Google Cloud zostały zaprojektowane tak, aby w każdym aspekcie odpowiadały na rygorystyczne wymagania czy preferencje europejskich organizacji w zakresie bezpieczeństwa danych i ich prywatności. Miejsce przechowywania danych, określenie kto ma do nich dostęp oraz zapewnienie właściwej ochrony prywatności i bezpieczeństwa mają kluczowe znaczenie dla oferty Google Cloud.

 

 

Dzięki możliwościom, które oferuje i wprowadza Google, klienci mogą przechowywać dane w regionie europejskim i mieć pewność, że nie są one przenoszone poza Europę. Klienci mogą także uniemożliwić dostęp do swoich danych użytkownikom i administratorom spoza Europy,  zarządzać własnymi kluczami szyfrowania, w tym przechowywać je poza infrastrukturą Google Cloud.

 

Funkcjonalności te odzwierciedlają przekonanie Google, że to klienci powinni mieć najwyższy poziom kontroli nad danymi przechowywanymi w chmurze, a także mieć zapewniony najwyższy poziom bezpieczeństwa. Więcej informacji na ten temat znajduje się na blogu Google, we wpisie dotyczącym bezpieczeństwa, a także we wpisie  „Zrozumienie możliwości w zakresie przechowywania danych, przejrzystości operacyjnej i kontroli danych na platformie Google Cloud„.

 

Współpraca z partnerami

Google współpracuje z partnerami, aby pomóc klientom w ich największych wyzwaniach. Atos ogłosił wprowadzenie nowej oferty “Workplace as a Service”, która ma zapewnić pracownikom optymalne korzystanie z Google Cloud. Google, we współpracy z Deloitte, wprowadza również nowe rozwiązania, aby rozwiązać niektóre z najtrudniejszych problemów, z jakimi borykają się klienci, związane z przechowywaniem danych, dostępem i udostępnianiem oraz optymalizacją wydatków na zamówienia. Deloitte dołącza również do nowego programu akceleracji w chmurze jako dostawcy usług SAP. Na konferencji ogłoszono również rozszerzenie współpracy Google z NetApp..

 

 

Ogłoszenie nowych funkcjonalności i case studies klientów 

Google Next to dla nas także okazja do zaprezentowania nowości i aktualizacji w produktach Google. Aby zwiększać wydajność przedsiębiorstw i stwarzać nowe możliwości, na konferencji zaprezentowano Explainable AI. Jest to nowy produkt, który w prosty sposób wyjaśnia rezultaty wyników uczenia maszynowego. Wprowadzone zostały także nowe funkcje do Asystenta Google i G Suite, które pozwalają na dostęp do kalendarzy, odwoływanie i przekładanie spotkań czy wysyłanie szybkich wiadomości. Asystent Google jest również dostępny dla sal konferencyjnych z oprogramowaniem Hangouts Meet. Dodatkowe aktualizacje pojawiły się także w Dokumentach Google – dzięki wersji beta Smart Compose in Docs czy Neural Grammar GA, tworzenie jakościowych i poprawnych treści w edytorze tekstu jest jeszcze szybsze i prostsze.

Podczas wydarzenia przedstawiono także liczne case studies klientów Google. Vodafone, jeden z kluczowych globalnych operatorów, wybrał Google Cloud do stworzenia real-time data platform – spersonalizowanej platformy danych w czasie rzeczywistym, która dostarcza insightów pozwalających firmie ulepszyć usługi, planowanie sieci (enhance networking planning) i poprawić jakość obsługi klienta. Z kolei handlowy gigant z Wielkie Brytanii, John Lewis wykorzystał GCP do budowy platformy opartej na sztucznej inteligencji, aby pozyskać dokładniejsze insighty o klientach i przeprowadzić segmentację w celu poprawienia jakości obsługi i customer experience.