Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google pracuje nad naprawą Gemini AI

Google pracuje nad naprawą swojego narzędzia Gemini AI. Dyrektor generalny Sundar Pichai przekazał pracownikom, że niektóre odpowiedzi tekstowe i graficzne wygenerowane przez model były „stronnicze” i „całkowicie nie do przyjęcia”.

W zeszłym tygodniu Google wstrzymało swoją usługę Gemini AI. Wszystko to za sprawą medialnego rozgłosu i opinii użytkowników w social mediach, którzy wskazywali na spore nieścisłości, jeśli chodzi o kreowanie grafik związanych ze światową historią. Pichai powiedział pracownikom, że niektóre odpowiedzi narzędzia obrażały użytkowników i wykazywały stronniczość.

„Nasze zespoły pracowały przez całą dobę, aby rozwiązać te problemy. Widzimy już znaczną poprawę w szerokim zakresie podpowiedzi… Sprawdzimy, co się stało i upewnimy się, że naprawimy to na dużą skalę” – przyznał Pichai.

Firma planuje teraz ponowne uruchomienie Gemini AI w ciągu najbliższych kilku tygodni. Serwis informacyjny Semafor jako pierwszy poinformował o tym fakcie, który został później potwierdzony przez rzecznika Google.