Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google twierdzi, że ​​wykorzystanie AI jest już powszechne w pracy w USA

Badania zlecone przez Google Workspace i przeprowadzone przez firmę badawczą The Harris Poll wykazały, że 82% uczestników używa narzędzi AI w pracy, a 98% przewiduje, że będzie to miało wpływ na ich branżę w ciągu najbliższych pięciu lat. 

Firmy przebadały ponad 1000 pracowników w wieku od 22 do 39 lat z siedzibą w USA, którzy obecnie zajmują lub poszukują stanowisk kierowniczych u swoich pracodawców.

Badanie wykazało, że ponad połowa użytkowników AI regularnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami ze współpracownikami, a 75% z nich sugeruje narzędzia generatywne. Z kolei 88% respondentów stwierdziło, że użyłoby AI, aby rozpocząć zadanie, które wydaje się przytłaczające. Pracownicy używają również AI, aby zwiększyć swoją produktywność i usprawnić komunikację. Na przykład 70% używa jej do tworzenia odpowiedzi e-mailowych lub pokonywania barier językowych.

88% respondentów zgadza się, że AI może pomóc im w poprawieniu pisania. Ponadto 87% respondentów uważa, że ​​sztuczna inteligencja może sprawić, że będą bardziej komfortowo pisać długie e-maile na telefonie, podczas gdy 90% stwierdziło, że czuliby się pewniej, dołączając do spotkań w podróży, gdyby wiedzieli, że AI robi notatki.

Yulie Kwon Kim, wiceprezes ds. produktów w Google Workspace, stwierdziła, że ​​„liderzy nie używają sztucznej inteligencji po prostu jako narzędzia do zwiększania wydajności, ale jako katalizatora wspomagającego rozwój ich kariery”.

Jeśli chodzi o poprawę zdolności zarządzania, 86% uważa, że ​​sztuczna inteligencja może pomóc obecnym liderom stać się lepszymi menedżerami, a 70% jest zainteresowanych wykorzystaniem jej do poprawy swoich umiejętności menedżerskich.