Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google udostępnia narzędzie dla kontrolera Google Stadia, by aktywować połączenie bluetooth

Dziś jest ostatni dzień, w którym usługa strumieniowania gier Google Stadia będzie dostępna dla graczy. Wyłączenie usługi mogłoby też spowodować, że duża liczba kontrolerów gier Google Stadia, przestałoby działać.

Na szczęście Google stworzyło narzędzie uaktualniające, które zmieni kontrolery Stadia w pady do gier bluetooth, czyniąc je możliwymi do wykorzystania ze sparowanymi smartfonami i komputerami.

Usługa streamingowa Google Stadia od samego początku miała problemy, by przebić się ze swoją ofertą do potencjalnych graczy. Serwis nie miał żadnych ekskluzywnych gier klasy AAA, a większość graczy po prostu woli mieć konsolę w domu niż konsolę w chmurze. Co więcej, Xbox Cloud Streaming i usługi w chmurze dla komputerów PC, takie jak GeForce Now, oferowały graczom dostęp do większej ilości gier i zapewniały lepsze wrażenia w wielu regionach.

https://twitter.com/GoogleStadia/status/1615411505838624773?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1615411508220989441%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=data%3Atext%2Fhtmlcharset%3Dutf-83Cblockquote20class3D22twitter-tweet223E3Cp20lang3D22en2220dir3D22ltr223EHeads20up3A20this20update20will20permanently20disable20Wi-Fi20connectivity2C20so20please20wait20to20update20your20controller20if20you20want20to20use20it20to20play20wirelessly20on20Stadia20tomorrow.203Cbr3E3Cbr3EUpdate20tool3A203Ca20href3D22https3A%2F%2Ft.co%2Fo0iU2x0NsV223Ehttps3A%2F%2Ft.co%2Fo0iU2x0NsV3C%2Fa3E3C%2Fp3E26mdash3B20Stadia20u2601uFE0FuD83CuDFAE2028%40GoogleStadia29203Ca20href3D22https3A%2F%2Ftwitter.com%2FGoogleStadia%2Fstatus%2F16154115082209894413Fref_src3Dtwsrc255Etfw223EJanuary20172C2020233C%2Fa3E3C%2Fblockquote3E0A3Cscript20async20src3D22https3A%2F%2Fplatform.twitter.com%2Fwidgets.js2220charset3D22utf-8223E3C%2Fscript3E0A

Zamiast pozwolić, aby sprzęt Stadia stał się nieużywany, Google stworzyło aplikację, która umożliwia przekształcenie kontrolerów Stadia w gamepady bluetooth. Wcześniej kontrolery Stadia łączyły się bezpośrednio z routerem WIFI, aby umożliwić połączenie o niższym opóźnieniu z serwerami gier Stadia, ale teraz, gdy Stadia ma zostać wycofana, Google dało graczom opcję włączenia obsługi bluetooth dla ich gamepadów, aby można je było używać z innymi urządzeniami. Spowoduje to wyłączenie łączności WIFI.

Stadia stała się najnowszym projektem Google, który został zamknięty, dołączając do takich projektów jak Google Play Music, Google Hangouts, Google Plus i Chrome Apps. Jednym z głównych problemów, z jakimi borykała się Stadia był fakt, że gracze nie wierzyli, że Google będzie wspierać usługę w dłuższym okresie czasu, przekonanie to okazało się słuszne.