Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google wprowadza ciągłe przewijanie wyszukiwania w Google Chrome na komputerach stacjonarnych

Google wprowadziło „ciągłe przewijanie” dla desktopowej wersji swoich wyników wyszukiwania dla niektórych użytkowników. Będą oni teraz mogli zobaczyć do sześciu stron wyników na jednej stronie.

Oznacza to, że gdy użytkownicy dotrą do dolnej części strony wyników wyszukiwania, będą teraz mogli zobaczyć odpowiednik do sześciu stron wyników, zanim zostanie im przedstawiony przycisk „Więcej”. Ruch ten następuje po wprowadzeniu przez Google funkcji dla mobilnych wersji swojej wyszukiwarki w październiku 2022 roku, choć wyniki wyszukiwania były ograniczone do czterech stron dla tych wersji.

Dzięki temu oferta wyszukiwarki Google jest bardziej zgodna z tym, co oferuje wiele popularnych aplikacji społecznościowych, takich jak na przykład Instagram czy Facebook, które pozwalają użytkownikom przewijać stronę w dół bez przerwy przez długi czas, zanim poproszą ich o załadowanie nowej strony.

Dodając trochę kontekstu do aktualizacji, Google powiedział w poprzednim blogu, że „większość ludzi, którzy chcą dodatkowych informacji, ma tendencję do przeglądania do czterech stron wyników wyszukiwania”.

Google nie wspomniało, kiedy funkcja ma zostać wdrożona na skalę światową.