Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google zmienia nazwę swojego pakietu oprogramowania dla firm. G Suite to teraz Google Workspace.

Firma Alphabet ogłosiła dziś zmianę w nazewnictwie swojego oprogramowania dla przedsiębiorstw. Dotychczasowy G Suite będzie teraz nosił nazwę Google Workspace. Ma to podkreślić zmiany, które są udziałem całego pakietu.

Nową nazwę pakietu narzędzi biznesowych, w tym poczty e-mail i edycji dokumentów, zastępując markę G Suite wprowadzoną w 2016 roku, poznaliśmy dziś, we wtorek 6 października. Zmiana marki zbiega się z wprowadzeniem funkcji integrujących różne usługi, takich jak możliwość prowadzenia czatu wideo ze współpracownikami wyświetlanego w małym boksie, znajdującym się w rogu okna edycji dokumentu. To ciekawa forma pracy nad dokumentami. Nowe funkcje będą również dostępne w najbliższych miesiącach dla konsumentów, którzy nie płacą za Gmaila, Google Docs i inne narzędzia. Google twierdzi, że ma 2,6 miliarda kont, w tym płatnych i bezpłatnych, aktywnych każdego miesiąca w tych usługach.

 

Pandemia koronawirusa przyspieszyła sprzedaż internetowych narzędzi biznesowych i zmusiła dostawców, takich jak Google i Microsoft, do zmiany oferty. Wiceprezes Google Javier Soltero powiedział, że nowa nazwa odzwierciedla, że ​​„praca nie odbywa się już w fizycznej przestrzeni zwanej biurem”.

Zdaje się, że Google i Microsoft podążają podobnymi ścieżkami rozwoju swoich pakietów biurowych. Obok wystarczających dotychczas rozwiązań dla dokumentów, maila i komunikacji – obie firmy idą w stronę transmisji wideo, coraz lepiej zintegrowanych z pozostałymi narzędziami. Nie mają przy tym raczej większych wątpliwości, że praca zdalna zostanie z nami na dłużej, zapewne na stałe.

https://itreseller.pl/itrnewxiaomi-pokazalo-najtanszy-smartfon-z-linii-poco-nowy-poco-c3-to-niedrogi-smartfon-o-znakomitej-oplacalnosci/