Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Google zwalnia setki pracowników w zespole sprzedaży reklam

Google zwalnia setki pracowników w swoim zespole sprzedaży reklam, należącym do jego holdingu Alphabet.

To kolejne zwolnienia w Google w 2024 roku. Wcześniej miały one miejsce w działach odpowiedzialnych za Voice Assistant, Pixel, Nest, Fitbit i rozszerzoną rzeczywistość.

Wiele wskazuje na to, że możemy się spodziewać jeszcze większych cięć kadrowych ze względu na wdrożenie oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji. W ten sposób firma chce zmniejszyć koszty i tym samym zwiększyć wydajność.

Jednostka Google ds. rozwiązań klienckich, która obsługuje reklamodawców średniego szczebla, będzie głównym zespołem zapewniającym dalszy rozwój – podało przedsiębiorstwo.

W styczniu 2023 r. Alphabet ogłosił plany zwolnienia 12 000 pracowników, co stanowi 6% personelu na całym świecie.